Butterfly_Flip Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Ble litt sjokka når jeg så det. Kansje ikke så rart at de ga babyer en ts og to alkohol i gamledager. Pappa fortalte meg at de pensla på konjakk når vi var små og hadde plager i munnen med tenner o.l.
Monajenten Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jepp, og det er absolutt ikke farlig når det er kun et par dråper. Var en diskusjon ang. det her ikke for litt siden, og det ble fullstendig rabalder da en nevnte dette med konjakk. Det var jo helt sinnsykt og man skjenket babyen full og det var ikke måte på...og dette var de som også brukte dentinox;)
* *snufs* * Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Vodka fungerer greit det også. Har prøvd på meg selv, ikke ungen altså
Gjest -<<- Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Dentox er en homeopatmedisin, jeg antar du mener Dentinox. I så fall: Dette stemmer ikke. Det består ikke av 96% etanol, men inneholder en dæsj 96%-etanol. Den totale prosenten blir - selvsagt - ikke like høy.
Gemini77 Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 En av "ingrediensene" er 96 % etanol - den totale alkohol prosenten er selvsagt ikke det!!!!!
mayaya Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Det er ikke den ferdige blandingen som er 96% :-)
Tirilille Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Jepp, dersom den ferdige blandingen hadde vært 96 % etanoll, så var det ikke bare tenner som ville ha plaget barna!! Da hadde det vært lite hud/skinn igjen i munnen på de små....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå