lillegull:) Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 jeg tror slimproppen gikk for en ukes tid siden. den var hvit geleaktig, liten klump, uten blod i.. så har jeg ikke tenkt noe mer over dette før i dag, ser ut som slim som kommer.. ikke mye , men litt med jevne mellomrom.. ser litt ut som snørr.. æsj.. ikke meningen å være ekkel her,sorry, men er sånn det er.. huff, og synes jeg har fått mer utflod siste dagene.. er dette vanlig tror dere?? uvitende førstegangsfødende her:p håper noen tar bryderiet å svare...
SokkeLaila Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Uten å egentlig ane hva jeg snakker om, så høres det ut som om den 'egentlige' slimproppen din gikk da du fikk den 'snørrklatten' som du beskriver.. Kan bare basere antakelsene på det andre BIM-damer før deg har skrevet og erfart -og de har også snakket om nesten grønt 'snørr'.. ..så da er det vel sånn, da..! Lykke til!
lillegull:) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 ja, vi satser på det..hehe:) takk for svar iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Dersom du er usikker så kanskje det er lurt å ta en snakk med lege, Jordmor eller føden???? Er liksom bare synsere alle oss her inne...
lillegull:) Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 gidder ikke å ringe dit bare for det.. er vel defor denne siden er til for å spørre om folk har liknende erfaringer.. skjønner jo at det ikke er noe fasit, men andre spør om ting så tenkte at jeg kunne spørre også. ringer seff føden hvis noe ikke føles normalt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå