Gå til innhold

Simpsons, barnefilm?


Anbefalte innlegg

Skrevet

7-åringen er på ferie og de har tatt han med på kino for å se på Simpsons!!! Hva?

Etter min mening passer den ikke for så små barn.

 

Er jeg sær? Som reagerer?

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Noen barnefilm er det ikke, men om en 7åring tar så stor skade av det, vet jeg ikke. Hadde nok reagert litt jeg og...

Skrevet

Det er jo 7-årsgrense på den, men det er jo pga. mengden vold, hvis jeg har forstått det rett.

Språket som snakkes i de filmene er ikke noe jeg vil at gutten min skal bruke.

 

Han tar nok ikke skade av det, men jeg håper virkelig ikke det skjer flere ganger.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Enig med deg der, det er mye stygt språk i de filmene, som ikke er egnet til små barneører. Ta det opp med de, og si at du ikke godtar det.

Skrevet

Jeg var å så filmen i helga og vil si at filmen er "bedre" enn serien for barn.

 

Noen episoder med simpson er skikkelige groteske, men i filmen var det bare enkel humor.

 

Tror nok barn kan like filmen, men på en annen måte enn oss voksne.

 

Jeg ville nok satt grensen på rundt 9 år på mine barn ;-)

Skrevet

Ja, det skal jeg gjøre. :-)

Skrevet

Ah, nå ble jeg glad Thujatoppen.

Jeg har ikke sett filmen selv, men jeg har jo sett Simpsons på tv og trodde det var helt likt.

Det er jo ikke så stor forskjell mellom 7 og 9 år, så da er det ikke så gale som jeg trodde.

Skrevet

Synes den passer helt utmerket for barn.

 

Da ville jeg vært langt mer bekymret over mye av møkka som sendes på barne-tv.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...