Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I går formiddag fikk jeg noen kynnere som var rimelig harde, og som begynte å røske til i ryggen. Dro hjem å la meg og sov en times tid, da ble de borte, utpå ettermiddagen/kvelden kom de tilbake, magen var konstant hard og kjente det også da i ryggen. Tenkte at det kanskje var lurt å gå seg en liten tur, fikk da så store smerter så mannen min måtte hente meg langs veien.

Ringte føden og skulle komme inn for en sjekk, da hviste det seg at jeg hadde 2 cm åpning og rier!

Dro hjem å dusjet og slappet litt av, riene kom, men plutselig dabbet de av igjen, la meg, sov en times tid igjen, og da var de tilbake.

Fikk beskjed om å komme inn igjen etterhvert.

Men nå er jeg hjemme igjen.....

Riene sluttet, og ikke større åpning. Jordmora som undersøkte meg i natt og i dagtidlig mente at hun kjente forskjell, blandt annet at hodet var kommet lengre ned og at åpningen var på tur til å bli større, mens legen i stad mente at det ikke var klart i det hele tatt! Hvordan er det mulig?

Jeg vet søren ikke hva jeg skal tro, jeg bare vet at riene er borte og at jeg er så skuffet og helt tom, Blir jammen sliten av en sånn våken natt, med jevne rier i rykk og napp, helt uten nytte. Gulrota var jo at jeg sikkert kom til å få se babyen min i løpet av nærmeste fremtid, men nå får jeg visst ikke det heller, og tårene sitter relativt løst :-)

Hadde ganske tøff fødsel sist, og det har krevd en god del psyking for å tørre å føde igjen, også tror man selv og alle andre at nå skjer, også skjer det ikke en dritt, da får i allefall jeg en real nedtur, og må begynne å psyke meg opp igjen.

Noen som har opplevd noe lignende, som har kommet i veien igjen etter relativt kort tid?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uff så leit, har ikke samme erfaringen men jeg tipper du kommer til å føde innen 2-3 dager jeg :)

Og jeg hadde stolt mer på jordmora enn på legen! :)

Skrevet

har ikke opplevd akkurat dette, men har hadd sterke tak i ryggen siste dagene, som bare blir verre og verre. men så gir de seg. vil jo så gjerne at noe skal være på gang, men ingen rier enda. slimproppen gikk idag, og det satte håpet litt høyere. er 4 dager over termin.

er du langt på vei?

Skrevet

Hei du... jeg opplevde akkurat det samme som deg... holdt på i to netter til og fra.. kom inn på sykehuset med 2 cm åpning og rier... de ga seg og jeg ble sendt hjem... dro hjem og slappet helt.. dagen etter kom lillegutt til verden...

Får håpe du slipper å gå så lenge til.... tvi tvi og masse lykke til....

Skrevet

Er 38+4, begynner å få tak igjen nå, får vel bare sitte her å se hva som skjer. Føler jo nesten at jeg sitter på hodet til frøkna mi!

Det må jo være en indikasjon på at ting skjer, legen sa det kunne gå 14 dager, men hvis jeg skal gå sånn her i 14 dager, da begynner jeg å lure!

Så jo på CTG'n at riene tok skikkelig tak!

Skjønner mindre og mindre....

Skrevet

25 juli dro jeg til føden med rier, hadde hatt rier i en time og åpningen var på 4cm..2 timer senere hadde ikke åpningen blitt større og riene begynte å dabbe av..de stoppet helt, og har bare hatt vonde kynnere siden da.

fremdeles bare 4cm åpning =(

er så sliten nå at jeg hvet ikke hvor jeg skal gjøre av meg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...