Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Nå skal man vel ikke vaske det så mye da, men det spørs vel om jeg greier det.. Har fått noen klær i posten i dag, men en ulltrøye var i feil størrelse. (En mindre enn jeg hadde bestilt) Jeg snakket med dem, og jeg kunne sende tilbake og få en større om jeg ville, det var selvfølgelig ikke noe problem. Men den passer ganske så fint, er til og med litt for stor. Skal jeg satse på å beholde den da, eller krymper den såpass at den bør være en del for stor i størrelsen? Den er til 6-åringen forresten, ikke til baby
Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 De krymper ikke noe særlig hvis du vasker den for hånd, eller på ullprogram med milo. Hvis du derimot vasker den på vanlig program blir den bitteliten. Jeg har prøvd:-)
Gjest mphs Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Nei de krymper ikke og de er store i str.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Hvordan såpe bruker du når du vasker for hånd? Den man får kjøpt på Nøstebarn?
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg har bare vasket de i maskin jeg. Går jo an å bruke milo til håndvask og.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå