trillemamma Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Vi kommer med natttoget til Oslo, er i Oslo ca. kl. 6.30, tror jeg. Vi skal være i Oslo frem til vi skal på Gardermoen ca. kl. 14. Vi lurer på hva vi skal finne på i løpet av morgentimene og ikke minst, vi trenger et rimelig og greit sted å spise frokost som er lett tilgjengelig fra Oslo S. Hilsen både store og små. (vi er i alderen 3.6.16.36
:::) Frøken Velferdsrett Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 det er lekeland på majorstuen. for de på 3 og 6. den på 16 syns ikke det er gøy tror jeg, men han/hun kan sikker se på klær i bokstaveien. (er dere soppas godt kjent at dere finner veien til majorstua?) frokost?? hm... la baguette ligger på oslo s det er digg
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Hmz... Joda, men vet liksom ikke helt om jeg har noen bra tips... Jeg spiser sjeldent frokost ute, så jeg sitter ikke med masse tips og det som er. Dere kan jo helt sikkert spise noe på juice&Bagel..., men aner ikke om det er oppe klokken 6.30... Er vel lite som er oppe så tidlig? Ellers er jo Deli De Luca døgnåpent noen steder... Men der finnr du jo ikke akkurat kneip med leverpostei og et stort bord fullt av valg... Når det gjelder hva dere kan gjøre i Oslo, så aner jeg ikke.. Det er vel egentlig ganske lite å gjøre her=P Dere kan shoppe, gå og se litt rundt, som på slottet, akerbrygge, frognerparken... you name it... Eller så kan dere dra på folkemuseet f.eks.... Bade? Det er ganske lite å gjøre her=P
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Mener for øvrig at det åpner 7 eller 8 når det er hverdag.... og kanskje 9-halv 10 helger?
trillemamma Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 Takk. Vi skal nok klare å finne frem til Majorstua, på en eller annen måte, selv om knapt nok har vært i Oslo. :-) Skal printe ut denne siden.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Majorstuen er enkelt å finne.... Enkleste er jo bare å sette seg på t-banen. alle vestgående tog går til majorstuen... Og fra oslo s er det bare 2 stopp før majorstuen.... Hvis du sier litt om hva dere kan tenke dere å gjøre, er det litt lettere med tips da:)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Hvis dere blir kjempe sulten når dere ankommer oslo s, så fins det en opus kafe oppe i 2.etg. Er litt usikker på når den åpner, men den åpner ganske tidlig. Der har de ordentlig frokos mat. Bare et forslag.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Men tror ikke det åpner før i 11 tiden... Så da må du vente ennå litt lenger da;-) Opus altså...
Gjest Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 oi....åpner dem så sent? Trodde dem åpnet tidlig, jeg. Da tok jeg vist feil.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Jeg mente den åpnet i 11 tiden... Men mulig jeg tar feil og;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå