*bolla pinnsvin* Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Da mener jeg ikke spørsmål om spising, soving, utvikling osv, men rene diskusjoner. Det er jo til stadighet krangling om amming vs mme, forovervendt vs bakovervendt bilsete, barnehage vs dagmamma vs å være hjemme med barna. Vi lirer ut av oss de samme meningene om og om igjen, men har det noensinne skjedd at en av diskusjonene her inne har fått deg til å endre mening om noe? Kom bare til å tenke på at det faktisk ikke har skjedd med meg ennå. Jeg mener det jeg mener og sånn er det bare. Allikevel hiver jeg meg på gang etter gang i et eller annet håpløst forsøk på å omvende andre, eller rett og slett kringkaste hva akkurat jeg mener (for det er jo egentlig det jeg gjør). Hvis mange har det som meg, er da alle diskusjonene her inne egentlig helt overflødige?
Gjest irismor Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Har enda ikke skiftet mening om noe nei. men man blir liksom litt avhengig. Må inn å sjekke for å se hva som skjer i dib-verdenen =)
ditte&malusken&lillebror Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Mamma til en stor og en liten har fått meg til å endre mening ang å reise fra små barn. Om hun ikke har fått meg HELT omvendt så har jeg forandret ganske mye tankegang rundt det. Pga hennes argumenter kommer jeg ikke til å reise på den helgeturen jeg hadde tenkt meg på når jenten min er 8 mnd..................... (men jeg er litt lett påvirkelig altså.......)
*bolla pinnsvin* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Men hun er jo helt fanatisk - og en smule overbeskyttende, spør du meg. Og der kom det visst en mening til... He, he...
ditte&malusken&lillebror Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Hun drar det kanskje litt langt, derfor jeg sier hun ikke har omvendt meg helt... men jeg er hvertfall blitt påvirket av henne og det hun sier og det var vel det du spurte om?=)
*bolla pinnsvin* Skrevet 2. august 2007 Forfatter #6 Skrevet 2. august 2007 Jau, det er sant. Måtte bare komme med en mening til, vettu... ;o)
AneB Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 JEG MENER at hun er overbeskyttende. Men det er min mening. Om diskusjonene har noen verdi; ikke for meg sånn sett at jeg endrer meninger om ting. Stort sett mener jeg det jeg har ment hele tiden om det meste helt uavhengig av hva folk her inne mener. Men det er jo gøy likevel, å se hvor uenige vil er!
ditte&malusken&lillebror Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Hehe:) Det må være lov:) Det er sikkert fler som meg her inne, litt usikkre, lett påvirkelige førstegangsmødre som lar seg påvirke av det de som virker litt mer erfarne har å si.. så tror at det er noen som forandrer litt mening etter diskusjoner her. Men de som deltar mest aktivt i diskusjonene og som "roper" høyes er det nok umulig å omvende........
~sjiraff~ Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Jeg må si at diskosjonene her inne har vært med å forme mine meninger. Jeg har lært masse jeg ikke viste av å lese diskusjoner og tips her inne. Men man må jo lære seg å sortere bra tips og søpletips.
manonym Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Samme som sjiraff her. Er førstegangs så har lært en del og fått nyttige tips her. Hadde for eksempel ikke tenkt over det med forovervendt og bakovervendt bilsete før jeg leste en av diskusjonene om det=)
mayaya Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 Jeg synes jeg har fått mye fornuftig utav sidene, men det skal sies at jeg hører mer på nick jeg kjenner da :-p
hit og dit Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Eg liker å ta ein diskusjon, men har aldri gått inn i ein her inne. Ein god diskusjon er bedre face-to-face enn her kor ein må sitte og vente på responsen og det skjer misforståelser fordi det er skriflig på nettet og bla bla bla. Så denne nettsida bruker eg egentlig berre til "pisspreik" og så plukker eg opp ein del tips her og der. Eg har lest nokre diskusjonar og har til gode å endre meining, men så er nokre av diskusjonane for usaklige til at eg tar dei heilt seriøst og. Eg har merka meg eit par seriøse debattantar som eg godt kunne tenke meg å diskutere med utenfor internett, men her på nettet gidder eg ikkje.
Gjest -<<- Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 Ja, det har hendt at jeg har skiftet mening. Riktignok bare på kranglesiden.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå