Gå til innhold

Tønsberg eller Drammen?? erfaringer plis:)

Anbefalte innlegg

Gjest Lykkeliggift_
Skrevet

Grubler veldig på om jeg skal føde på Tønsberg eller Drammen.

Fødte i Drammen sist, de bomma med epidural og ikke satt på drypp før helt på slutten, så fødselen tok 23 timer og jeg hadde ingen smertelindring.

Denne gangen er ungen antatt til å være enda større enn nr 1, i tillegg til at UL-termin har en feilmargin på 1 uke...Dvs hvis jeg går 2 uker over UL-termin og 3 uker over menstermin, blir ungen ca 4,5 kilo hvis ikke mer.

Lurer på hvor lett det er å få igangsetting før de "obligatoriske" 14 dager på Tønsberg eller Drammen og rutinene generelt??

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fødte på drammen 14 juli. Di skal visstok ha innskjerpet rutinene og div der den siste tiden. Jeg er ihvertfall kjempe fornøyd med min fødsel og hadde 2 supre jordmødre. kunne ikke fått en bedre fødsel. selv om den varte en laaang stund kunne di ikke gjort det bedre. så all skryt til drammen sykehus.

Skrevet

Var innlagt et par dager på føden på Drammen for noen dager siden pga mulige premature rier. De var fantastiske alle sammen. Både legene og jordmødrene var supre!

Jeg føler meg mer klar for å føde enn noen gang og er veldig trygg og rolig i forhold til å føde på Drammen.

Siden jeg ikke har født før, kan jeg ikke si noe om åssen det er, men kan skryte av personalet hvertfall =)

Skrevet

Tønsberg helt klart. Det var nyåpnet oktober i fjord. Kjempe bra. Jeg fødte der selv da det var gammelt, men var døds fornøyd. Familierom kan du få, så mannen din slipper å reise helt hjem.

Helt topp!!!

Skrevet

Jeg skal føde på Tønsberg. Mitt førsteinntrykk er ikke særlig bra dessverre. Har termin 5 august, gikk i hele går med vonde kynnere med ca 15 min mellomrom. Ble fryktelig sliten og ringte inn på føden for å høre om de kunne sjekke hva som egentlig skjedde fodri jeg var usikker. Ble ikke tatt på alvor i det hele tatt. fikk beskjed om å legge meg, for man merket når man var i fødsel!

Håper bare at selve fødselen blir bedre..

Skrevet

Jeg synes de er veldig hjelpsomme og greie på Tønsberg. Har vært der inne noen ganger nå pga litt plager og de tar meg alltid på alvor og er kjempehyggelige. Drammen vet jeg svært lite om!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...