Mosepjusk Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Er det noen som ikke har opplevd å ha ømme pupper tidlig i svangerskapet, eller er dette noe som "alle" opplever?
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hei, er du gravid da eller? Jeg håper å være "på tjukka" selvfølgelig .. men har overhodet IKKE ømme pupper .... hmm Har vært gravid noen ganger .. og har ALLTID hatt ømme pupper.. men husker ikke helt når de begynte å være vonde...?! Klem
Mosepjusk Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Det er akkurat det jeg går å lurer litt på skjønner du... Men skal ikke ha tr før om tre dager, går jo selvfølgelig å leter etter alle mulige tegn hele tiden å da...:/ Krysser fingre og tær for deg, dette er jammen meg en spennende tid, vi prøver å få førstemann nå, så jeg er helt blank på det som er normalt eller ikke - men håper, håper, håper at vi har "truffet blink" Klem
DollyD ♥ Vida & Mikkel Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Hei igjen Sidney, Krysser alt av fingre & tær for begge oss! Og alle de andre selvfølgelig!!! God helg, klem fra Dolly
LeNoAnMa Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 Jeg hadde ikke noe ømme pupper i mitt forrige svangerskap, verken tidlig eller seint... Så er fullt mulig å ikke ha det...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå