Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 For en stund siden var det et dikt her..Det var på en måte et takke-dikt til kjæresten mener jeg å huske, men jeg finner det ikke:S Noen som kan det eller vet hvor jeg finner det???
Bea har snart 4 barn? Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 nei det husker eg ikkje men kan dytte det litt opp for deg
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 3. august 2007 Dytter litt til;)
Tobias og Robin Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 jeg husker det! Var ei jente som skulle takke mannen for at han hadde holdt ut med henne i ni mnd? Skal lete å se om jeg finner det jeg!
Tobias og Robin Skrevet 3. august 2007 #6 Skrevet 3. august 2007 Hei... Det står her på skravlesiden... Under tittelen "trenger en komentar" Skrevet av "augustgull" Håper dette hjelper!
Nurk i magen;) fikk 23.sept:) Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 Åååå, men jeg klarer jo ikke å finne det:S
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå