Silkedun Skrevet 2. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2007 glemte si at vi reiser i midten av desember...
Tante_Sofie Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Hei, Skal dit neste helg, kan fortelle da om det var både bra og billig. Er iallefall billig, og ser veldig bra ut. http://www.hoxtonhotels.com/ Jeg bestillte via Londontown http://www.londontown.com/ Vi er to jenter som skal fra lørdag til tirsdag, betaler rett under 1800 for oss begge. God tur, når den tid kommer, skal prøve å huske å fortelle hvordan det var!
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Helt ærlig tror jeg du skal lete lenge for å finne et bra OG billig hotell i London....
~sjiraff~ Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jøss.. var ikke du derifra da? London er vel en enkel by og finne bra og billige hotell i... Har kollegaer og venninner som reiser til London titt og ofte og de bor alltid billig og bra )
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Hehe... Jeg har vel egentlig sjeldent bodd på hotell i London, så sånnsett kan jeg ikke uttale meg veldig.... MEN, jeg er veldig sær på hva jeg synes er bra nok;-)
Gjest -<<- Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Luna & Simone Hotel. Jeg har bodd mye på hotell i London, men dette er faktisk det eneste jeg kan tenke meg som både ligger sentralt, har en levelig pris etter Londonstandard OG er trivelig. Dessuten har det ikke verken kakkerlakker, lopper eller røykende horer på pause i lobbyen, som er ting jeg har opplevd på et par-tre andre London-hoteller ... Aberet er selvsagt at vi ikke er de eneste som har oppdaget dette, og de er ofte fullbooket langt frem i tid. www.lunasimonehotel.com (Ellers er Hotel St. Giles forholdsvis ok, og har en god beliggenhet).
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå