Gå til innhold

Gir en dåpsgave til sine egne barn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ser en tråd her nede om det.. O panikk og angst!! Det har ikke vi gjort og har aldri hørt om det heller. Er det vanlig?? For en skam om det er det..:( Hva synes familien og venner om oss da sier jeg bare. Ups! Vi har jo opprettet en konto for henne, men det var ikke ment som dåpsgave. Hun får fast beløp hver mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det tror jeg ikke babyen bryr seg så mye om. Hehe. ;)

Hun her er ikke døpt, men vi hadde navnefest.

Festen var gave nok, i grunnen.

Skrevet

Vi ga snuppa et smykke for at vi skulle kjøpe noe. Angrer vel egentlig litt på at vi ikke ga henne noe ordentlig som hun kan ha glede av da hun blir eldre. Får se med nummer to om vi kjøper noe til begge da.

Skrevet

Jeg synes det er naturlig å gi dåpsgave til egne barn jeg da - selv om babyen strengt tatt ikke bryr seg!

Vi gir jo jule- og bursdagsgave også selv om de er så små at de ikke skjønner noe:)

Skrevet

Det er ikke noen en må gjøre nei. Men du kommer sikkert på noe barnet har fått du kan kalle dåpsgave.

Skrevet

Hva, må jeg kjøpe julegave til babyen og nå?? ;)

Hehe, tenkte å kjøpe et ullfleeceteppe og klær til nurket til jul jeg.

Får utnytte det mens jeg kan.

6-åringen hadde blitt dødelig fornærmet om jeg hadde gjort det samme til henne

Skrevet

Julegave og bursdagsgave er vel ikke det samme. Det er det klart hun får. Jeg hadde bare ikke hørt om at en gir dåpsgave til sine egne barn.. Jeg får huske det til nestemann da..:) En lærer noe nytt hver dag.

Skrevet

Jeg synes det er vanlig, da... Vi har kjøpt medlemsskap i boligbyggelaget til han, og så får han sikkert noe gøyalt i tillegg :-p

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...