Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Vannet gikk i dag tidlig, og jeg var på sykehuset for kontroll. Har ikke antydning til rier eller noe vondt. Skulle komme tilbake i morgen til ny kontroll, og dersom ikke det skjer noe innen 3 døgn blir det satt igang. Flere som har opplevd noe lignende?
Vestlandske meierier A/S Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 har alt vannet gått og så skal du ikke bli satt igang før om 3 dager?!?!?! er ikke det farlig da?? uff............
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Måtte visst vente så lenge ja... Ikke gøy å gå hjemme og vente!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Hvilken sykehus skal du føde på? På Ullevål har de som praksis at hvis ikke riene har startet etter 1 døgn så blir man satt igang. Kanskje du kan bruke det mot dem, og så setter de deg igang tidligere - hehe. Uansett - Lykket til!
Gjest Ut på tur Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg har også hørt 3 døgn etter vannet har gått så det er nok ikke uforsvarlig. Men de følger nok ekstra godt med deg Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå