Gå til innhold

Da var vannet gått..


Anbefalte innlegg

Skrevet

Vannet gikk i dag tidlig, og jeg var på sykehuset for kontroll. Har ikke antydning til rier eller noe vondt. Skulle komme tilbake i morgen til ny kontroll, og dersom ikke det skjer noe innen 3 døgn blir det satt igang.

Flere som har opplevd noe lignende?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har alt vannet gått og så skal du ikke bli satt igang før om 3 dager?!?!?! er ikke det farlig da?? uff............

Skrevet

Måtte visst vente så lenge ja... Ikke gøy å gå hjemme og vente!

Skrevet

Hvilken sykehus skal du føde på? På Ullevål har de som praksis at hvis ikke riene har startet etter 1 døgn så blir man satt igang. Kanskje du kan bruke det mot dem, og så setter de deg igang tidligere - hehe.

Uansett - Lykket til!

Gjest Ut på tur
Skrevet

Jeg har også hørt 3 døgn etter vannet har gått så det er nok ikke uforsvarlig. Men de følger nok ekstra godt med deg ;)

 

Lykke til

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...