Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 jeg er så fryktelig matlei og vet ikke hva jeg skal ha til middag.. hva skal dere ha ? kanskje jeg får litt inspirasjon av dere
Kanutte og prinsen Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Vi skal ha kylling, ris, salat og sånn kyllingsaus med hvitløk og paprika. Mmmmmm =)
Brenda med 2 ute Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Mannen min lager lasagne i dag med tomatsaus som har stått og puttret leeenge=) Mozzarellaog ostesaus sååå godt! mmm gleder meg=) nam nam
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Potetmosform 1)>Lag 1 pakke ferdigpotetmos, eller hjemmelaget potetmos av ca 8 mellomstore poteter. 2)Stek en kjøttdeig og bland i pizzasauspulver, eller lag selv (hakket tomat, tomatpure, paprika, mais, løk, vann) 3)Smør en ildfast form godt og ha saus+kjøttdeig i bunnen. Ha et tykt lag med potetmos oppå dette og ha kjøttdeig+saus på toppen. legg lagvis, i tynne eller tykke lag - du bestemmer selv! 4)Avslutt med kjøttdeig og saus, og ha ost på toppen. Ha i ovnen på 180 grader til osten er helt smeltet (ca 12 minutter)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå