Gå til innhold

Hvorfor går alltid folk til kranglesiden for å spre dritt?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er jeg temmelig tøff og tar ikke lett på kritikk men ok...

undrer bare...

noen som har tips til hvordan all spåstyret kan forbli her inne på skravle uten at folk blir forbannet og sender meg hat mail???

kanskje hver dag ha en egen tråd her inne???

Videoannonse
Annonse
Gjest Sekretøsa
Skrevet

Fordi folk er feige? jeg vet altså ikke,men nå har jeg ikke behov for og slenge dritt til folk heller.

Håper helsa er bedre forresten :o)

Skrevet

hva som er galt med spådebatten da? Eller er det ikke noen som bruker den? Og en tråd tviler jeg på fungerer siden så mange lager en egen for å spørre hvor sokkene og bilnøklene er ;)

Og de går sikkert dit for å være anonyme for å slippe å bli utestengt her inne.

Skrevet

Har ikke tips til deg dessverre...

Men drittet kommer nok over på Kranglesiden fordi det er noen tragiske skravlere som ikke tør å stå for det de mener, og derfor må leke Judas og løpe på kranglesiden for å være anonym.

Utrolig tåpelig, da de fleste brukerne de slenger dritt over, faktisk ikke er på Kranglesiden men her inne.

Skrevet

Inne på krangle kan de være helt uten nick, og dermed 150% anonym.. de kan også svare seg selv, slik at de fyrer opp kranglingen enda mer. Noen får sikkert kick av å spre drit, spesielt når de ikke kan bli direkte konfrontert med det. De kan til og med gi seg selv støtte gjennom flere anonyme innlegg, slik at det ser om som om det er flere som er enig i det de skriver. Det minner ofte om dårlig selvtillig, misunnelse og umodenhet. Fortsett å la det prelle av med disse utrolig tåpelige og unødvendige hat-mailene... syntes du virker som en utrolig koselig og sympatisk, og ikke minst spennende dame.. og det VET jeg at jeg får støtte på her inne :o)

Skrevet

gidder ikke å være på spåsidene skjønner dere... har mine grunner for det men ok...

folk må bare irritere seg da...

Skrevet

Signerer den stor_smil

Skrevet

Enig med Stor_smil.

Styrer helst unna Kranglesiden pga alle de latterlige innleggene som angriper folk anonymt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...