Mamma'n til Thias Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Til alle dere som var bekymret... Det var absolutt ingenting å bekymre seg for! Laang flytur, som på slutten ble litt mye, og en stedatter like blid som solen (eh...) satte sitt preg på den förste dagen. Men i dag koooser jeg meg masse. Det er varmt i sola, så jeg er for det meste i skyggen. Koser meg med lydbok og ser på alle de söte guttebarna Begynner å bli klar for Mathias nå. Missunner mannen min litt når han koser seg med Smirnoff Ice, eller vin til maten, men med så flotte omgivelser og endelig deilig vär kan jeg ikke klage!
doffine Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Så bra å høre at du koser deg:-) Du må nyte solen og bade masse:-) Her er det som vanlig overskyet, og hølja ned i dagtidlig:-((
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå