Gå til innhold

Rapport fra Gran Canaria


Anbefalte innlegg

Skrevet

Til alle dere som var bekymret...

 

Det var absolutt ingenting å bekymre seg for!

 

Laang flytur, som på slutten ble litt mye, og en stedatter like blid som solen (eh...) satte sitt preg på den förste dagen.

Men i dag koooser jeg meg masse. Det er varmt i sola, så jeg er for det meste i skyggen. Koser meg med lydbok og ser på alle de söte guttebarna :) Begynner å bli klar for Mathias nå.

 

Missunner mannen min litt når han koser seg med Smirnoff Ice, eller vin til maten, men med så flotte omgivelser og endelig deilig vär kan jeg ikke klage!

 

 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så bra å høre at du koser deg:-) Du må nyte solen og bade masse:-) Her er det som vanlig overskyet, og hølja ned i dagtidlig:-((

 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...