Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

*vill jubel*

Veslajenta mi har i dag tatt sitt første skritt, helt uten støtte eller hjelp. Bare slapp bordkanten og taslet to skritt utover gulvet før hun satte seg ned:)

Jeg er såååå stolt av lillejenta mi og har hele tiden håpet hun kunne gå før bhgstart. Det holdt marginalt, siden hun begynner onsdag:)

*gliiiise*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jammen ikke verst. Når begynnte hun å snu seg og å krabbe? Hvor gammel er hun?

Skrevet

så moro....gratulerer!!! Her i gården jubler vi idag, for endelig fått fart på ammingen...hihi...1 uke gammel her ;o)

Skrevet

så kjekt da,hvor gammel er Embla?

Skrevet

Så artig!:-) Utrolig søtt å se på når de tar de første skrittene. Fint at hun lærte det før barnehagestart!:-) Å kjekt at du fikk sett det først *hihi*

Skrevet

fekkmarsbaby; hun begynte å krabbe 28 feb og når hun snudde seg husker jeg ikke. (står i babyboka, men den ligger i en eller annen pappeske:p)

Nå er hun 10,5 mnd.

Skrevet

Tusen takk dere:)

Det er ekstra moro å være mamma når man ser det stolte lille ansiktet når de får skryt:)

Mamma til stor og liten; hun er 10,5 mnd..

Skrevet

Blir nok mye trynings og trøsting fremover... Hehe...

Skrevet

Kan ikke si at jeg er veldig overrasket, men skikkelig morsomt allikevel:)

Skrevet

Gratulerer lille Embla. flinke jenta!! må si meg enig med kozy overrasker ikke. hun er jo så tidlig ute med alt. men like morro for det. kan tenke meg mamma og pappa er stolte :-)

Gjest Renate&Nydelige Christina
Skrevet

Stilig!!

Vet du hva, Christina på snart 10mnd slapp seg i dag, men hun går bare foreløpig rundt border etc da! men det er nok rett rundt hjørnet!

Foresten er du gravid igjen Tillab?:-)

Skrevet

Så artig! Flinke embla!! =) har du hjemmeside enda eller tillab? noen bilder av snuppa der? =)

spent på om mathias kommer til å gå tidlig også! han er 6,5 mnd nå og har begynt å reise seg opp selv.. så ganske tidlig her også !

Skrevet

Ikke noe graviditet her nei...

Skjer ittno, TR lar fremdeles vente på seg:(

Flinke Christina! Når de slipper, da er det nære ja. Står hun littegrann uten støtte nå?

Skrevet

Jeg har det men har ikke oppdatert den på evigheter, så det er ingenting nytt der..

På facebook derimot er det masse snas:)

Skrevet

Nikolai slapp bordet og sto uten støtte i et par sekunder i dag! Litt flink han og da;)

Skrevet

Fliiiinke flinke gullgutten! *sende telepatisk kos til emblakjæresten*

Gjest Renate&Nydelige Christina
Skrevet

Ok, trodde jeg hadde lest det ser du, meeen spiren sitter nok snart hos deg vil jeg tro :-')

Tenker selv på å begynne prøvingen snart, kansje vi blir gravide samtidig?!:-)

Christina har bare stått 1-2sek uten støtte da...men hun prøver hele tiden å reise seg opp...hehe, morsomt å se på:-)

Skrevet

jeg skjønner ennå ikke at noen kan kalle ungen sin for embla

Skrevet

Barnslig...

Embla er den første kvinnen i norrøn mytologi, så da går jeg også ut fra at du ikke skjønner at noen kan kalle ungen sin feks Eva, Adam eller Ask.

Skrevet

Embla er et NYDELIG navn, og hadde det vært opp til meg alene så hadde det vært et av topp 3 alternativer:)

Drit i anonym.

Skrevet

Så flink :o)

Synes også Embla er et nydelig navn.. :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...