MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Det er lillegutten min jo=) http://www.youtube.com/jp.swf?video_id=zFcoPH9dVm0&eurl=&iurl=http%3A//img.youtube.com/vi/zFcoPH9dVm0/default.jpg&t=OEgsToPDskKenE_TUIM2euSXf_AdgNQU
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 2. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2007 Ingen som vil se?
Wea og mini Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 ÅÅÅ, så nydelig!!! Gleder meg så utrolig til det blir vår tur til å hilse på veslegutten vår også. Kose dere!!
MammaChicka og Even Nikolay Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 Dere som ikke kom inn, prøv denne da! Dere andre, tuuusen takk=)!!!!
Athina' Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Å så fin han var da!!! ÅÅÅ nå gleder jeg meg villt :-))
Gjest Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 så vakkert..jeg vet ikke om det var den nydelige sangen eller bare den nydelige gutten din,men jeg sitter å feller noen tårer jeg. så vakkert.. klompen ble for stor i halsen min. huffa meg.. VAKKERT..
venternr2:) Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 nyyyyyyyydelig! går nesten ikke an å sette ord på det... Gratulerer!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå