Gå til innhold

Se på videoen her da=)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som vil se?

Skrevet

kjæm it inn!!!!!!!!!

Skrevet

ÅÅÅ, så nydelig!!! Gleder meg så utrolig til det blir vår tur til å hilse på veslegutten vår også.

 

Kose dere!!

Skrevet

Dere som ikke kom inn, prøv denne da!

 

Dere andre, tuuusen takk=)!!!!

Skrevet

Å så fin han var da!!! ÅÅÅ nå gleder jeg meg villt :-))

Skrevet

så vakkert..jeg vet ikke om det var den nydelige sangen eller bare den nydelige gutten din,men jeg sitter å feller noen tårer jeg.

så vakkert..

klompen ble for stor i halsen min.

huffa meg..

 

VAKKERT..

Skrevet

nyyyyyyyydelig! går nesten ikke an å sette ord på det... Gratulerer!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...