Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Nå er jenta litt over 5 mnd å viser tydelig tegn på at melken ikke er nok! (spiser heletida å da mener jeg hver time). Vi har øvd med maisgrøt og most banan i for å gi grøten litt fiber osv, har å prøvd bare banan på skje.. Jeg gir somregel melk først, for om hun er sulten vil hun ikke ha grøt eller noe, bare melk. Men prøblemet er at hun ikke vil ha mer en 4-5 skjeer med maten vi gir henne. Å jeg må amme absolutt like ofte forde om hun spiser.. noen som har gode råd? er det bare sånn at en får smøre seg med tålmodighet, amme hver time i et par mnd til, til hun har lært å spise mere?? Ikke tar hun flaske heller,, så det er kun pupp eller skje her som funker:-(
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 La pappaen gi flaske og så går du ut mulig ho spiser da. Vi måtte gjøre det da jeg gikk på medesiner og kunne ikke amme på kvelden etter at jeg tok medesinene for de var så sterke at jeg sovnet. Og flaske nektern tog gledlig i mot flaska til pappa ho v ar da 6 mnd.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 hmm..vet ikke om det funker jeg, siden hun bare tygger på flaske tuten, skjønner ikke hva hun skal gjøre med den heller..men skader ingen å prøve!Takk for tipset:-))
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Her tok det også litt tid før han spiste mer enn noen skjeer. Og han var mer glad i kokt potet enn i grøt. Du kan jo prøve det? Men hos oss holdt noen skjeer grøt på kvelden til og begynne med. Han sluttet sporenstreks med å våkne hver time om natten. Tror det tok ca 1mnd før han begynte å spise noe som lignet en liten porsjon.
Kanutten & småen + Lucia Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Ja forresten så hadde vi sviskepure i grøten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå