Zikk Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 ...har fått flere harde og utrolig ømme "klumper" i brystene, spesielt helt nederst. Regner m det er melk, bare 2 uker siden jeg sluttet, og det kommer fortsatt melk når jeg klemmer på de. Håper da at disse forsvinner av seg selv, men de er jo så utrolig vonde!!! Ikke vondt slik at man har melkespreng, men på en annen måte. Husker ikke at det var slik forrige gang jeg sluttet. Anyone?
Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Tror jeg ville forsøkt å massere de ut under en varm dusj. Kan sikkert bli betennelse hvis du går sånn for lenge...
meg & to små vampyrer Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Hmm... da jeg sluttet fikk jeg slik at hele brystet var hardt, eller spent på en måte. Men det gikk over. Håndmelket sprengen, men ikke noe mer.... Nå er det noen uker siden jeg sluttet. Er det vondt også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå