Gå til innhold

Sitter her og er faktisk helt sikker på at

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg kommer til å føde før termin

og ikke prøv å si at jeg sniker i køen engang - jeg bare inntar min velfortjente plass!!

:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

**snik alt du vil... men jeg håper jeg rekker å få ut tigergutten min først... ellers blir jeg litt småamper**

Skrevet

Det tror jeg mange er sikre på.. spesielt de som går to-tre uker over..hihihihihi... neida, jeg bare tuller :) Håper du slipper å gå over.. tiden går utrolig tregt da.. jeg gikk bare en dag over.. men lovet meg selv trøsteshopping hver dag.. heldigvis ble det ikke så dyr "overtid" hihi :)

Skrevet

lurt.. shopping hver dag

heldigvis slipper jeg det da siden jeg føder før

Skrevet

Jeg "ser" at du kommer til å føde noen dager før termin... Men ikke før meg, hehe:)

Skrevet

"heldigvis slipper du å shoppe"???????? Hva er det for en ting å si???*MÅLLØS* Jeg hadde gledelig gått mange dager over for å kunne shoppe med forståelse og god samvittighet...hihi, eller ikke ;-P

Skrevet

det ble litt feil det der..

jeg kan jo shoppe like mange dager som jeg føder før da så får jeg sikkert en 5-6 dager.. :):):):):):)

Bassa!! Jeg trur du ser helt rett - dersom du ikke går over da (mobb mobb - gni inn)

Skrevet

jeg går garantert ikke over, hehe... Om det ikke skjer en dramatisk ulykke i kristiansandsområdet da, som tar all operasjonskapasiteten de har her nede... Noen fordeler skal man jo ha selv ved ks:))

Skrevet

herregud så teit jeg er.. hehe ja - du har jo ks du

skal godt gjøres å gå over den - og det håper jeg jo ikke du gjør :)

Skrevet

hehe, teita;)

Ikke så lett å huske hvem som skal hva... Jeg glemmer fortere enn lynet, inn den ene hjernehalvdelen og ut den andre.

Har plutselig gått opp for meg (her jeg sitter med kalenderen og planlegger høsten) at faaaaae.... det er jo bare noen få dager igjen!!

Skrevet

Jeg lurer på hva ialledager jeg skal ta meg til i svenskeskogene helt alene med et spedbarn i 6 mnd... jeg er jo ikke nevneverdig begeistret for spedbarn engang..

sist hadde jeg ikke permisjon - det tok pappan... aiai... nei dette blir rart

samtidig så er jeg jo bebisyk og fødeklar og jeg var jo forelsket i min lille snuppe med en gang så det går vel bra. ... men hallooooooo jeg er jo så sosial jeg kommer til å råtne

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...