Gå til innhold

Hva syns dere om nakne barn på stranden?

Anbefalte innlegg

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Greit eller ikke?

Jeg syns det er supert for barnet!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gamle er det snakk om?

Vel, liker det ikke uansett, kan aldri vite hvem som ligger der samtidig.

Skrevet

Skal dere la sånt styre livet deres?

Skrevet

det sier jeg og!!! kan jo ikke gå rundt å tenke sånn hele tiden!!! synes det er kjempesøtt med små barnerumper på stranden!!!

:-)

Skrevet

Jeg synes ikke noe om det.

Helt greit hjemme i hagen, men ikke offentlig.

Skrevet

Jeg synes det er veldig greit. Barn liker å gå nakne, slippe de varme klærne eller de klamme bleiene. Mener det er fint fordi barn får et mer sunt forhold til kroppen sin og. Synes ikke man skal la andre styre livet sitt, og hvorvidt man lar barnet gå nakenet. Som jeg har sagt før, skulle vi tenkt på alt der ute i verden, hadde vi ikke kunnet gå ut døren en gang!

Skrevet

nja, så lenge de ikke blir solbrent så. Synes det høres ut som mye arbeid å smøre inn guttene skikkelig.

Skrevet

Barn elsker å gå nakne, og det bør de kunne på stranda.

Syke mennesker tenner nok like mye på en søt badebukse, desverre...

Skrevet

Kall ddet hva du vil.

Ingen pedo skal få ta bilerder av elle dra den når han ser på barnet mitt naken.

Naken kan han være hjemme, på stranden og i offentlighet blir det badebleie/bukse på.

Skrevet

Går du naken selv også da? Er vel veldig varmt og klamt med bikini?

Skrevet

Jeg er for at barna skal få bade nakne (i hvert fall de første 3-5 årene), men samtidig liker jeg ikke tanken på alle mulig rare mennesker (og pedoer) som ligger der og myser.

Barna skal selvsagt få gå så mye nakne de vil i hagen hjemme, men på stranda tror jeg at jeg ville sett an hva andre gjorde, evt hvor mye folk osv...

Gjest Filifjonka
Skrevet

Det kommer an på. Hvor gamle barn snakker vi om? Må ærlig innrømme at jeg ikke har sansen for bleiebarn som springer nakne rundt og bæsjer og tisser på stranden midt mellom alle andre. Det har noe med hygiene å gjøre. Hvorfor kan ikke ungen få lufte genitaliene sine hjemme i hagen i stedet?

Dersom ungen er såpass stor at h*n er renslig, bryr det meg overhodet ikke.

Skrevet

Ups, sorry alle feilene....

Skrevet

Jeg synes nakne barn på stranden er helt ok. Det er selvfølgelig avhengig av alder, men så lenge vi snakker om små barn så er det helt ok :o)

(Jenta vår på tre år har brukt badedrakt på stranda i sommer, men det er aller mest fordi hun lærer seg å gå på do for å tisse, og fristelsen til å tisse andre steder blir litt for stor uten bukser på...hehe)

Skrevet

Det der var et ekstremt utsaklig svar. Jeg går ikke rundt i bleie, og jeg er ikke et barn. Det er mye barn gjør, som jeg ikke hadde gjort. Jeg kunne fint solt meg toppløs for øvrig, men ikke helt naken.

Skrevet

Kunne ikke falt meg inn! Selvsagt deilig for barnet...,men det får så være. Det er faktisk ganske vanlig (utrolig nok) med tvilsomme folk med kamera på mobilen. Og vips så er nakenbildet av barnet ditt ut på nettet for alltid. Så ja, det lar jeg meg styre av. Og det gjør da vel ingenting om barnet har på en liten badebukse? Men har vi ikke hatt denne debatten før?

Skrevet

Haha. Det er noe helt annet med voksne enn barn. Det er liksom bare syke mennesker som syns det er sexy med små nakne barn, mens det er ganske vanlig å syns det er deilig med voksne jenter.

Skrevet

Som er nakne.. usaklig spetakkel

Skrevet

Å, så dere har enerett på å være saklige og barnslige bare fordi dere er så unge?

Skrevet

Syntes ikke spektakel sitt svar var usakelig. Kan ikke se for meg at det er klamt med en liten badetruse eller badedrakt.

Skrevet

Det er helt ok at du har noe i mot oss. Men dette handlet ikke om oss, men om små barn. Nå drar du den litt langt her.

Skrevet

Spetakkel;

Greit at du mener at du er så veldig mye mer reflektert og bedre enn meg fordi du er oppi 30-årene eller hva du er, mens jeg bare er 17. Det betyr ikke at dette var en debatt hvor vi diskutere deg, meg og Ultemica, men nemlig noe helt annet. Du behøver ikke å dra inn vår alder i hvert eneste innlegg... Det blir for tåpelig!

Skrevet

He he, ler meg i hjel av dere to smårips. Tydelig at dere er veldig opptatt av hva jeg måtte mene...

Dere påstår jo at ingen her har humor, mens dere er såå artige med å signere hverandre hele tiden. Var bare en spøk fra min side.

Slæpp åff....

Skrevet

Jeg veldger barnets komfort framfor pedo-skrekk... Var på ferie i syden og tenkte ikke et sekund på at noen kunne ta bilder osv.

Jeg tror sannsynligheten er svärt liten..

Skrevet

Jaja, men i hvert eneste innlegg du svar meg eller Ultemica drar du frem alderen vår.... Og det går jo en viss grense....

Der ser du vel selv og?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...