Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Må bare si at jeg blir sjokkert over alt som blir skrevet her inne! Her er så mange utroolig hysteriske mødre her, som bare måå presse på andre sine meninger...!!! Som om at ungen min blir psykisk skadet fordi jeg er borte fra henne 3-4 netter i året !!! Bullshit.... Eller hva med å ikke vaske barnets klær med voksnes klær, fordi det er FARLIG? hahehe.... tror dere virkelig det? Eller at å amme en TO-åring i køa på rema-tusen liksom skal være alright? serriøst.... Å at de som går ut å fester før ungen er tre mnd er dårlig mødre? å sånn fortsetter det.... JEG vet best, nei, JEG vet best, nei, JEG vet best............. Lurer på hvordan vi overlevde? eller hva med foreldra våre? For noen gruusomme mødre generasjonene før oss var... huff å huff.......
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hehehehe Er HELT ENIG med deg anonym!!! hehehe Nå sier jeg ikke at hvert et spørsmål er dumt asså men noen ganger kan det bli litt for hysterisk :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå