Kanutte og prinsen Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Er 34 uker nå, og de siste dagene har jeg hatt en appetitt som ikke ligner noe... spiser kveldsmat ca 1 t eller så før jeg legger meg, men må likevel opp i 5-6 tida å spise litt for da er jeg så sulten at det verker i hele magen og gjør skikkelig vondt! Synes det er litt snodig - har spist normalt hele svangerskapet og lagt på meg normalt. Ikke hatt noen "diller", men spiser snop og sånnt også som normalt. Kan dette bety at lillegull vokser veldig nå eller? Har merket mye "riving" i sidene og føler at magen holder på å hoppe ut av skinnet for tiden. Brystene har dessuten begynt å produsere råmelk, og de verker også litt. Flere som opplever det samme?
M&MH Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 jaa...kommet veldig nå de siste to ukene egentlig! Heller ikke vært spesielt sulten eller hatt dilla på noe iløpet av sv.skapet. (har alikevel lagt på meg over 20kg da men:-P) Men nå har jeg fått skikkelig dilla og er sulten veldig ofte... er i uke 37 jeg da..
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 jeg opplever akkurat det samme som deg! jeg er 33 uker på vei og jeg er sinnsykt sulten om dagene, har hatt det sånn i et par uker nå.. utrolig slitomt i grunn! kan spise en god frokost, og 1-2 timer etterpå, være skrubbsulten, og jeg må også opp om natta for å spise, ellers så kjennes det ut som magen min etser opp! godt det ikke bare er jeg som har det sånn, hehe.. men det kan være noe i det du sier, at ungen kanskje "stjeler" ekstra med næring fra oss akkurat rundt disse tider.. får håpe det bedrer seg snart, så vi slipper å ese helt ut nå mot slutten =)
:)Elvira i magen :) Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg er i uke 29 og har denne uka fåtten veldig sult følelse.Trenger ikke spise så mye, for jeg blir fort mett. Hittil o svangerskapet har jeg ikke gått opp mer enn et par kilo, men med mine nattmåltider nå så........ Har også råmelk og det stikker i brystene.
Bigm@mm@*Fødekl@r* Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Hehe akkurat som å lese om meg selv dette her jo Har tenkt tanken flere ganger ..hmm! kan vel ikke være sulten nå alt liksom, men jo da gomler som bare det om dagen . Jeg er er 33 fullgåtte uker... Kose meg som bare det jeg da
Gjest Ut på tur Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg hadde også en sånn periode. Gikk ikke mer opp i vekt av å nattespise enn å ikke gjøre det så kroppen jobba vel noe innmari en periode
Gjest Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Jeg også - litt skummelt, men våkner om natta av at jeg er sulten! Hva er det for noe, lissom;-) Men - jeg drikker masse vann og har frukt i huset, så jeg ikke gafler innpå mer enn jeg strengt tatt må.
spireliten Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Kjenner meg veldig godt igjen. Er 32 uker på vei nå, og jeg har hatt ekstra sultfølelse de siste tre ukene. Lyst på noe hele tiden. Må virkelig jobbe med meg selv for å ikke gå rundt å spise på noe hele tiden
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå