trollet¤ Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hvordan er de? Er de store i forhold til andre vogner, og er de tunge? Er de lette eller vanskelige å trille både på asfalt og inne i butikker? Skulle hatt ei solid vogn siden jg får et høst barn, samtidlig som de er lette å trille, men heller ikke alt for store. Bør gå an å ta de med sg i bil osv. Hva er din erfaring med de, og er de til å anbefale videre?
lego Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Å jeg har den, og bare elsker den vogna. Men den er stor! Tung å ta ut og inn av bil osv, men helt super å trille. Lett og trille "overalt" Jeg har novemberbarn og trillet ute i snø og sludd, ikke noe problem. Har byttet til en lettere vogn nå, ettersom vi ikke bruker vogn så ofte lengere. Men emmaljunga'n står nede i kjelleren og venter på nestemann.
trollet¤ Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Hvilken bil er det du har, må en ha stasjonsvogn for å ta den md sg eller? Andre med denne vognen?
Hiv o'hoi Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg har den.. er veldig fornøyd, men om jeg kunne ha valgt på nytt, så hadde jeg valgt en som er litt mindre.. sånn som nå feks.. skal flytte sammen med en venninne og lillegutt.. er ikke sjans i havet til å få med seg noe annet enn vogna i bilen nesten.. (er en vanlige toyota 5 dørs).. Men ellers så er den god å trille, men kanskje litt tung.. =) om plass og tyngde ikke gjør noe, så er den virkelig å anbefale.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Jeg har den har vært veldig fornøyd med den og det er en super babyvogn... Men som småbarnsvogn blir den aaaaltfor tung. Jeg endte opp med å kjøpe meg en vogn jeg alltid hadde sagt at jeg ikke ville ha hehe, kjøpte bugaboo når tuppa fylte et år fordi a orket jeg ikke å drasse på dråget lenger. 22 kg vogn med 10 kg unge oppi blir utrolig tungt å dytte. MEN jeg har tatt vare på den da, sånn at den kan brukes til nesteman-..
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Vi har den, men vi har med sportsunderstellet. Vi er kjempe fornøyde!! Syns ikke den er tung å trille heller vi da. Det er da tross alt en stor og solid vogn! Syns den er lett å trille til å være så stor. Skulle jeg kjøpt vogn nå, hadde jeg kjøpt den samme igjen! Angrer ikke et sekund!
Solskinnsbolla & solstrålene Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Emmaljunga Edge Duo heter den vi har forresten... sorry...
Gjest Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Jeg har den vogna og er superfornøyd!!! Eneste som har vært negatit er å trille sportsvogndelen som gravid, da ble det litt tungt i oppovebakker. Men det er det eneste også, hadde kjøpt den, tipp topp vogn :-) Fin også! Vi brukte bagen til hun var 10 mnd faktisk og hun krabber oppi den enda siden jeg har gjort den klar til lillesøster!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå