Gå til innhold

HJEEEEELP!!!! Synsforstyrrelse

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva er dette?? Helt plutselig imens jeg klippet litt mer plen nå så skjedde det noe med ene øyet mitt...er som å se igjennom en såpeboble... eller bensin eller sånn... fargesprakende og det beveger seg hele tiden.. Når jeg ser på sønnen min så ser jeg bare halve ansiktet hans... og når jeg nå skriver her ser jeg bare deler av venstre hånd...

hva i huleste er dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nå har forstyrrelsen gravdis blitt borte.. men jeg har fått hodepine og er svimmel...

(jada ikke mere plenklipping på meg.. jeg tar hintet)

Skrevet

gurimalla... så ekkelt

ikke mer plenklipping på deg...

aner ikke hva det men må jo være ett eller annet som kommer i klem da kanskje?

aiai - tar tilbake alt jeg sa om fysisk aktivitet

Skrevet

hehe... nå kommer jeg til å få kjeft av gubben... hehe.. må kjøpe lim å lime på alt gresset igjen innen han kommer hjem... hehe.

Skrevet

hehe - ser det for meg.. rekker du det før han er hjemme da trur du?

:)

Skrevet

næ... han er hjemme om en times tid.... må være hurtigtørkende lim... og jeg må nok samle hele bim for en dugnad... hehe.

Skrevet

jeg pleier å miste synet litt like før jeg får migrene... da blir alt tåkete på venstre øyet og jeg ser ingenting med det øyet...

kanskje det er hodepine på gang ?

Skrevet

u can do it... stå på

haha

eller kle deg i noe "fiffig" så han ikke ser gresset før det har vokst ut

Skrevet

jeg har migrene.. men ikke hatt anfall på mange mnd... og har aldri hatt synsforstyrrelser før... ringte mamma å hun sa med en gang at det sikkert var et anfall på vei(hun har kraftige migreneanfall)... man kan visst få disse forstyrrelsene uten at selve avfallet bryter ut også.. men nå sitter jeg jo her med begynnende hodepine og svimmel... så mulig det er et anfall som jobber seg opp da... helsika.

Skrevet

haha,... kanskje ikke ha en tråd på... hehe... sstå å lage middag til han i evas drakt når han kommer... nææææ da hadde han sendt etter ambulanse.. hehe

Skrevet

jeg har migrene og bruker å få det du beskriver...så kommer en helvettes hodepine med oppkast og hele dritte...klarer ikke være tilstede...helt for jævlig..

Skrevet

marigulla... håper ikke du får det da

(bra at mannen din kommer hjem nå snart da)

Skrevet

faderullan... jeg glemte at han skal jobbe overtid idag.... så har god tid til å lime på gresset igjen,men tror ikke jeg orker nei... håper tanta til sønnen vår kommer å henter han snart(de skal på campingtur til i morgen) så jeg kan ta en dusj og legge meg litt..

Åh lage pannekaker igjen nå.... har igjen røre fra igår.. så gidder rett og slett ikke lage noe annet nå.

Skrevet

Heisann, jeg har hatt akkurat samme greiene 2 ganger i svangerskapet, sist var for 1 mnd siden... Synes det var skikkelig ekkelt! Etterpå fikk jeg vondt i "øyeeplet" liksom og over øynene... Har også de siste dagene hatt sånn flimring for øynene, mer sånn små flekker som flyger foran øynene.

Skrevet

Det er migrene med aura du har. Jeg har det samme. I aurafasen kan mån få synsforstyrrelser, talevansker, lammelser osv. Dette varer gjerne 15-45 min etterfulgt av migrene. Legen forklarte det som et hjerneslag, hjernen får ikke nok blod, så når du ser bare på venstre side så får ikke høyre del av hjernen nok blod og omvendt.

Hvis du har migrene medisin så må du forhøre deg med legen før du tar de. Jeg får ikke lov til å ta mine nå når jeg er gravid (naramig).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...