Gå til innhold

Brunrød utflod i uke 18- farlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei dere.

Jeg har hele tiden klaget over at jeg ikke har begynt å kjenne noen liv der inne enda til tross for at jeg er annengangs gravid. Har en sønn på 2 år. Men ble likevell lettet da jeg fikk høre hjertelyden. For en halvtime siden var jeg på do og ble overrasket over at det var rødbrune flekker i trusa. Kan det være farlig. Ringte sykehuset og de mente at det ikke var farlig. Jeg skulle vente til friskt blod og smerter - først da kunne jeg kommer over for en undersøkelse. Noen med erfaring som har opplevd det samme?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har også opplevd brun utflod, faktisk 3-4 ganger i løpet av svangerskapet (er i uke 17). Jeg har hørt hjertelyden så jeg vet at det er liv der inne, men det er klart man blir bekymret. Jeg tok dette opp med jordmor som mente at så lenge det ikke var friskt blod eller jeg hadde smerter, så var ikke dette noe å bekymre seg for. Blodkar er visst ganske skjøre nå og da kan de lett sprekke, hvorpå det kommer litt "gammelt" blod etterpå.

Håper du ble litt beroliget:-)

Skrevet

Joda, beroliget ;) Takk for raskt svar. Har ultralyd neste uke- håper da at alt er bra der inne..

Skrevet

Hei.

Hadde brunrød utflod i en hel uke (for to uker siden). Jeg er nå i uke 18. Var hos jordmor i går og hørte fin og sterk hjertelyd. Blødde tre ganger med forrige mann også, så jeg tok det med stoisk ro.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...