2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Benjamin elias Å Benedicte adriana
Niem og Patrick Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg er ikke helt for dobbeltnavn selv, men synes kanskje de var litt lange og tunge. Husk å sett etternavn bak også, og se om det blir tungvint og uttale
Amy85 Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Syns det går greit om barnet bare har et etternavn, og ikke to (eller tre!)... hehe Selv skal vi ha Lars Benjamin, og får vi ei jente en gang skal ho hete Leah Berenike. De klinger fint sammen.
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 siden du ba om svar, skal du få et ærlig av meg:-) pyse som er anonym;o): Jeg synes de var aldeles fryktelige, fordi : 1. pompøse 2. dobble navn som sikkert ikke skal brukes begge....(?) (Da blir det litt fjollete spør du meg)
2 TætteRættÅSlætt<3 FøDt Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 hehe.. lov ¨være ærlig.. trenger ikke være anonym
twiga Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Syns guttenavnet var veldig fint, jentenavnet også fint, men litt tyngre å uttale... Da broren min blei født valgte forelderene mine å kalle han opp etter 2 besteforeldre som begge har laaaange navn - dei fekk ein del reaksjonar på det - men i ettertid (bare ein blei vant til det) syns alle at det klinger fint.. Og med 2 navn kan jo barnet også sjølv velge seinare kva for eit det kanskje helst vil bruke?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå