marghald Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg og samboer har akkurat vært og hentet babypakken på lindex og den fra apoteket. For en positiv overraskelse!!! Det var virkelig mange fine ting, som vi nå slipper å kjøpe inn. Anbefaler dette:)
Coolbela Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Åssen fikk dere tak i den på Lindex? Er det noe man får etter fødselen?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 det er liberopakken. Registrer deg på www.libero.no, så får du en lappe i posten som du må ta med deg på lindex for å få pakken. Kan hente den ut før du får babyen
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Hvem av apotekene er det som har den pakken?
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 du registrerer det apoteket som er nærmest der du bor.alle apotek har den pakken....har fått 3 pakker jeg,en av boklubb en av apoteket og en av libero...litt penger spart:)
Snusmusa Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Kan jeg bare gå på apoteket å spørre etter en sånn `?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 du får kvittering sendt i posten etter at du har registrert deg(f.eks på pampers.no), den må du vise fram på apoteket for å få pakken
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 eller nei...den pampers-pakken tror jeg jammen jeg fikk kvittering på på e-posten min...og så kom kvitteringen for libero-pakken i posten
bomper`n Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 har mld meg inn i libroklubben for en stund siden. ikke fått noen lapp i posten jeg;(
Snusmusa Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Takker Da er den fra apoteket også bestilt! hentes i morgen! Blir spenende- den fra Libero- (lindex) var jo kjempefin
marghald Skrevet 2. august 2007 Forfatter #11 Skrevet 2. august 2007 Det tar litt tid før den kommer i posten. Jeg lurte også på hvor den ble av, men hold ut - den dukker nok opp:)
marghald Skrevet 2. august 2007 Forfatter #12 Skrevet 2. august 2007 Hvilken bokklubb er du fikk fra? Måtte du melde deg inn for å få den?
~Mirabell&Knerten~ Skrevet 2. august 2007 #13 Skrevet 2. august 2007 jeg meldte meg inn i januar, og fikk lappen i posten i juni. Kommer litt an på når du har termin. Jeg fikk beskjed fra libero i januar at jeg ville få kvitteringen når det begynte å nærme seg termin
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå