Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jordmora mi har ferie og her er selvsagt ikke vikar. De er lenge siden sist jordmortime og jeg har ikke fått snakka med noen om "fødselsgangen".. Er 2.gangs, men er likevel usikker og litt engstelig kan man si.. Hadde ikke noen traumatisk fødsel sist, men likvel dukker de merkeligste tanker opp. Kanskje det vil bli bedre om jeg får snakka med noen fagfolk om det? Det er ihvertfall det jeg tenker selv. Jordmora mi kommer tilbake før min termin, men man vet aldri, kanskje jeg ikke rekker den timen...
Anne-B. Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Neisj, hvorfor skulle det være masete? Det er da bedre at du får snakket med noen som kan gi deg svar på det du lurer på, enn at du skal gå og være nervøs og grue deg ekstra mye Jeg skulle gjerne hatt en slik samtale jeg og, er 2. gangs jeg og, og selv om jeg føler at jeg vet hva jeg går til, sånn rent teknisk, så syns jeg kanskje at svangerskapsomsorgen ikke er den samme nå som da jeg gikk med datra mi. Legen spør meg om jeg er i god form, jeg svarer ja (for det er jeg), og det er det. Når jeg kjenner etter, så har jeg kanskje litt behov for å snakke om min første fødsel, den var ikke traumatisk, men den var tung og varte lenge. Så kanskje jeg tar meg en telefon jeg og.. Som deg, så liker jeg ikke å føle meg masete, men de er da der med sin ekspertise for å hjelpe, syns jeg
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Vet på en måte ikke helt hva jeg skal spør om og sånt, men hadde vært veldig kjekt med en gjennomgang, om jeg kan si det sånn. Er litt engstelig for komplikasjoner og tror jeg hadde roa meg litt om jeg fikk en sånn samtale. Går til lege jeg også nå, syns ikke det er helt det store, blodtrykket er bra, urinen fin og bebisen sin hjertelyd er fin, det er liksom det. Kanskje jeg skal bare være litt masete og ringe, det værste som kan skje er vel at de ikke har tid og jeg skal klare meg om de ikke har det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå