elize m/3 prinsesser & 1 prins Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Finnes max factors masterpiece maskara som vannfast? synes den er kjempegod, men har ikke sett at de har den som vannfast jeg.. Evt om Chanel nye maskara, den med gummibørsten om den finnes som vannfast? Skal snart gifte meg og trenger absolutt en god maskara til da som ikke gjør at jeg blir sort under øynen, blir endel grining regner jeg med ja. Kjøpte meg l'extreme fra lancome, men synes ikke den var noe særlig ( til å forme vippene med) har også et spm ang i.d pudderet. har både medium og darl sunscreen som jeg mikser litt med innimellom - er veldig fornøyd. men lurer på om hvis jeg feks endag ønskerlitt sånn skimmerfoundation også - skal jeg da legge den under eller over pudderet? takker for svar
Nyseryllikberta Skrevet 3. august 2007 #3 Skrevet 3. august 2007 Mascaratips fra meg; Kanebo 38, denne er vannfast, men lar seg vaske av med vann som holder 38 grader! Genial, drysser ikke, smitter ikke av i regn eller tårer;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå