Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hei,jeg er i uke 18 og nå er det liv i magen mest midt på dagen og på kvelden, kjenner det godt både jeg og samboer. Har kjent det hver dag nå i en ukes,halvannen ukes tid, men i dag er d veldig rolig!? Håper alt er bra!?Typisk på vakt etter alt mulig bekymringsfullt...huff. Noen andre som kjenner seg igjen?
Astrid21 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Så heldig dere er=) Er 18 uker på vei og var til jordmor på mandag..Men vi har ikke merket noe enda..Jeg er førstegangs, så jeg er litt usikker på hva som er bevegelser og hva som er luft=D Hihi..Alt er nok perfekt til den lille!=) Ikke bekymre deg..
Lukkelukken og bebibror Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Sånn er det også Tror det er helt normalt. Jeg har kjent liv siden uke 16 jeg Og det er liksom ikke en fasit hvor mye den beveger seg på en dag Alt er nok bra skal du se
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Ja det er sikkert ingenting og bekymre seg for, men du vet...Var også usikker på om d var luft eller bevegelse, men plutselig kommer det "spark"som ikke kan misforståes;)Førstegangs jeg også, så dette er skikkelig spennende og nytt! Syns du er heldig som har vært til jordmor, her er det så masse kø at jeg ikke skal til henne før i midten av september:( Lykke til videre!!!
-oOOOStorken AirlineOOOo- Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 JA JEG=) hadde et innlegg her om dagen om akurat dette! min er veldig aktiv på kveldene men her om dagen begynte jeg å bli redd han hadde tatt ferie, noen dager er det full rulle mens andre dager bare et par spark=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå