Stor_smil Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Har denne trillen stående i boden: http://www.deal.no/produkt.cfm?id=99358 Den er brukt to ganger, men har lyst å selge den, fordi den ikke blir brukt. Bruker den ikke, fordi vi fikk en annen i gave. Tror dere det er lett å selge den, og hvor mye kan jeg ta for den? Tuuuusen takk for svar
Dotten Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Om den er like fin, og du vasker hjulene og den ser helt ny ut, får du sikkert 3/4 av nyprisen tipper jeg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå