Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Kan man bruke lettrømme selv om det står seterrømme? Veldig takknemlig for svar
tuppemor-75 Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 jeg bruker alltid lettrømme, og min kake blir nam..nam..
skorpionfruen Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Ja absolutt, bruker også bare lettrømme )
Tvilling-77 med gullguttene Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Tusen takk, da bruker jeg det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå