Gladjente Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hei.. Jeg og samboeren min prøver å bli gravide, men uten hell.. Jeg var gravid ifjor, men mistet i uke 8...etter det klaffer det aldri! Noen tips?? Jeg trenger ikke høre: "Du må ikke tenke for mye på det" Det har jeg hørt for mange ganger.... Takker for svar:-) (jeg begynte å ta folsyre tabletter etter siste mens,så håper det kan hjelpe litt?)
PeggyPreg Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Hei henger meg på denne tråden jeg (dytter opp)..... har dessverre ikke så mange tips, men har det på samme måte som deg, mistet i desmber, og etter det har det ikke skjedd noe.... Folsyretablettene skal hindre fosteret fra å få ryggmargsbrokk........ Lykke til, gladjente!!!
Miss Misantrop Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Du skriver at du mistet i fjor, da er det på tide med en ordentelig sjekk hos legen, hvis du ikke allerede har fått det. Sølvipec hostesaft og salvie te tror jeg det går mye av her inne. Wild Jams og B6 vitaminer. Lykke til.
bitteliten24.06 Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 HEi JEg føler med deg, jeg har ikke mistet, men prøvd siden januar uten å lykkes...Jeg kastet på meg vitaminkuren og håper på at det skal skje noe snart!! Jeg har hatt uregelmessig stoffskifte derfor problemer med syklus, men nå har den vært stabil 2 mnd så jeg håper at det skjer noe snart!!!¨ Ønsker deg virkelig lykke til og jeg er helt enig at det å høre"du må ikke tenke for mye på det" er bannlyst, er så lei.... HA en kjempe fin dag og ønsker deg lykke til !!! KLem
Andrebolleiovnen Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Heisann! Samma her. Mistet etter 6,5 uker juni 2006. Og siden ikke skjedd noen verdens ting. Fant endelig el 19 juli og satser nå på at det gikk denne gangen. Men føler mensen er rett rundt hjørnet og dro på apoteket i dag og hamstret ny runde graviditetstester. 4 stk, og hu i kassa lurte på om jeg viste det var 4 totalt. Ja svarte jeg, her i huset går det endel tester:P hehe Kjøpte også folsyre for å sette igang det prosjektet om det skulle dukke opp en spire. Og den berømte hostesafta. Så nå håper jeg tr holder seg på ferie og at den hostesafta kan råttne i skapet. Ellers trenger jeg tips om hvor mye og når jeg skal drikke hostesaft etter at eventuelt tr kommer...noe jeg håper ikke skjer
Høstspire 2011 Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 heihei=) Ville bare si til dere at ang. denne hostesafta skal du ta den mellom 2 - 4 ganger til dagen noen dager før forventet eggløsning og under eggløsningen=) Lykke til alle sammen=) Her i gården begynner prøvingen i september=) Gleder meg! Veldig spent! Ha en fin dag=)
Gladjente Skrevet 3. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 3. august 2007 Hvorfor en sjekk? Jeg er en person som ikke liker å ta underlivsUndersøkelse..jeg føler meg skikkelig uvel! Har bare tatt det en gang, og det var når jeg mista!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå