Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 vondt i hele kroppen til tider? er i uke 40 nå..noen dager til terminen..humöret og formen går opp og ned hele tiden... slitsomt... lite sövn om natta, bekkenet verker, stikksmerter i underlivet, hyppige dobesök, vondt i beina, sliten selv om jeg gjör lite om dagene, mageknip, gråter for ingenting, kvalm, ubehagelig når den lille rörer seg......... måtte bare klage litt...i tillegg engster jeg meg for födselen, er förstegangs og vet ikke hva jeg går til men har veldig lav smerteterskel ellers...ufff.....det skal bli godt å bli ferdig nå...
Gjest Ut på tur Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Et tips til tankene dine. Nå har du det skikkelig kjipt. Du har sikkert hatt det en stund, kanskje noen uker, eller enda værre i måneder. Fødselen den er i verste fall over på noen døgn. ok, er ikke sikkert det blir veldig kule døgn, men når de er ferdige så er den smerten borte
Tjukkeberta Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Har det nesten akkurat som deg og jeg er "bare" i uke 33....Er mitt tredje barn.
lillegull:) Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 henger meg på.. i går var formen på topp og jeg vaska hele leiligheten, skrubba badet skikkelig , skiftet på sengene, skura gulv og bakte.. tok vinduene også.. men i dag derimot.... griner på tanken av å gå i ei trapp.. håper det blir bedre i morra:) vi får trøste oss med det at alle dager ikke er like ille:)
~Simelisa & Marina~ Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 får vel henge meg på denne tråden jeg å tror jeg... jeg er 3. gangs å vet hva jeg går til og i tillegg skal jeg ha ks, men likevel virker d som om alt er mot meg idag... Har gjort lite idag og barna har vært i bhg, men mannen er p nordsjøen...d sliter og har vært på siste kontroll til jordmor idag og alt er flott... Men jeg er sliten enda jeg ikke gjør stort, sover lite og nesten ingenting på natten (sover fra 8-12) da har jeg levert barna... er begynt å få tilbake kvalmen og har egentlig bare lyst til å grine...sikkert masse tanker om ks'et i tillegg til at jeg er "alene" nå.... Jeg gleder meg også til å bli ferdig og til å få kroppen for meg selv... Lykke til alle sammen... Klem
juni-august-mai gull:):):) Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 akkurat som å høre meg selv,er i uke 38 nå å er ganske lei av å ha så vondt.blir bekymret for om det er normalt eller ikke.....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå