mammaen til G & A Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Saa deilig!!. Etter en hel maaned uten dib saa er jeg endelig paa nettet igjen. Det var saa deilig aa kunne sjekke e-mail igjen i gaar. Flytting er ikke noe morsomt!!! Saa naa tar jeg meg en pause fra aa pakke ut av esker for aa slappe litt av. Kan ikke si vi har kunne gjoere mye av det den siste maaneden. Saa hva har jeg gaatt glipp av her inne?
mammaen til G & A Skrevet 2. august 2007 Forfatter #2 Skrevet 2. august 2007 Ingenting som har skjedd her inne?
Babyonboard ;-) Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 *ler* Jeg har akkurat sittet nesten en time og leitet etter innlegg fra deg.... For å kunne sende deg en pm ;-))))) Ser du har flyttet? Akkurat det jeg lurte på :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå