JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg fikk satt inn min idag, og nå har jeg vondt i magen og synes synd på meg selv. Hvor lenge varte disse smertene hos dere andre? Lurer på hva jeg har i vente... Lurer forresten også på hva jeg kan forvente meg av blødninger fremover...
77modell Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 JEg kjente ingenting av verken innsetting eller noe i ettertid. Blødde litt første ukene sånn litt innimellom, etter det blødde jeg nesten ingenting de neste 5,5årene. Jeg skal få satt inn ny nå straks:) Fungerte kjempebra på meg. Ei venninde av meg hadde veldig vondt i magen den dagen ho fikk satt den inn, men dagen etter var ho bra.
JuleMette-OverBekkenEtterGrøt Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Jaja, det ser ut til at det er mange forskjellige reaksjoner, så jeg får vel bare vente og se:) Krysser fingrene for lite vondter ja...
Labbetøs Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg hadde vondt i en liten uke (gradvis mindre og mindre da). Og jeg hadde lit spottblødning (bare sånn litt på papirat liksom) i en uke eller to. Etter det har jeg ikke harr noen form for blødning eller smerter. Satte inn spiralen i februar. Kjempefornøyd!
Anonym bruker Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 jeg har hatt prob med den i 4 mnd, men kan ta opp til 6 mnd før det er "bra " sier legen:( vore på ultralyd og alt men det er noen som bare har mer "startvansker" enn andre
Mamma`n til Will& Ailo Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg hadde hormon spiral i fire år,var veldig uheldig og blødde i tre uker også hadde jeg en ukes opphold også begynte jeg og blø i tre uker igjen,sånn hadde jeg det i fire år + at jeg begynte og blø hver gang jeg hadde sex.Til slutt ble jeg dritt lei og fjernet den og tre mnd etterpå ble jeg gravid.Hehe.Så ikke noe mere spiral på meg,men som sakt jeg var veldig uheldig.
LRMG Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Det gjorde svinevondt den dagen den ble satt inn + litt kraftig mensverk i dagene etter. Gjorde også vondt når jeg gikk fort i trapper ol. en stund etterpå. Men så hadde jeg ikke mensen på de 5 årene jeg hadde den, så det var definitivt verd det! Og jeg ble gravid med en gang jeg tok den ut. Supert prevensjonsmiddel spør du meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå