Stor_smil Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 .... jeg vil ha sommer!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
mammaen til G & A Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Jeg tar gjerne imot litt regn. Bytter med altfor varmt vaer ute + noen gedigne mygg ogsaa. Klemmer fra
Stor_smil Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 Åhhh... altfor varmt hørtes helt perfekt ut For litt varme og sol, så tar jeg gjerne imot de gedigne myggene også
mammaen til G & A Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Jeg har herved sendt mygg og varme til deg=) Og saa haaper jeg regnet kommer snart.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå