Gå til innhold

13 dager igjen, har ikke hatt det bedre :)


Gjest Ut på tur

Anbefalte innlegg

Gjest Ut på tur

Må bare få dele det med dere for jeg er så glad i dag :)

Endelig nyter jeg graviditeten.

 

Synes det har vært langt og tungt med mye kvalme, null energi og bekkenløsning alt sammen fra omkring uke 6.

Nå er hodet festet og stabeliserer bekkenet såpas at jeg ikke våkner hver gang jeg leer på en fot. Jeg kommer meg greit ut og inn av bilsen osv. Kvalmen er borte. Og energien er i ferd med å komme tilbake.

Oppdaget det i går da jeg fant ut at de visne blomstene på terrassen som har stått der siden i fjor kanskje skulle byttes ut med noen nye :)

Jeg har rett og slett ikke sett hvor j.... det så ut ;)

Jeg fikk også satt opp en hylle og fylt den med ting som til nå har ligget alle og ingensteder :)

 

Nå håper jeg bare at Lillevennen venter til termin for dette skal jeg nyte og så skal jeg lade masse energi, kose meg med magen og ikke minst begynne å glede meg til å bli mamma :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sånn er det hos meg også=) Bekkenet har stabilsert seg og jeg har fått mye mer energi enn jeg hatt på måneder! Nå er jeg aktiv som bare den og vasker og står i til bertas ankomst=)

 

At 2 trimester er den gyllene trimster stemmer ikke på meg i hvertfall. Her blev det skikkelig bra når jeg blev høygravid.

 

Lykke til alle sammen, nå er det pina me ikke lenge Igjen=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Ut på tur

Håper du også vil oppleve å få noen dager /uker i svangerskapet som er positive Mulan - TullaMIfårLILLEBROR!!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...