Nantica Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg har lyst til å finne på noe med mannen min. Vi har liksom ikke såmye felles hobby, utenom barna,trening. Noen forslag?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Vanskelig det der... har ikke så mye felles intresser vi heller mer en reise og vin....men barna tar jo så mye tid i hverdagen=)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Det vi har til felles er hyttetur (er der så ofte vi kan) reise generelt, oppussing... hehe, som jeg kommer på nå
M by M Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Vi tester rødvin på fredager og ellers i uka har vi sex ;-) Vi gikk på dansekurs sammen og det var veldig gøy selv om vi ikke ble noen resere til å danse. anbefales!
~Snublefot~ Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Vi liker å gå på kino og se en god film:-) I forfjor prøvde vi oss på turorientering, det var skikkelig gøy;-)
Turid Laila Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Vi liker begge ishockey, så gleder meg bare til sesongstart jeg nå
Arb.ledig husmor Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Vi like begge Harley, men det er kun sambo som har lappen på sykkel og som kan mekanikken der... Ellers har vi ikkje så mange hobbyer som er like...
lille je Skrevet 2. august 2007 #10 Skrevet 2. august 2007 Fotball. Også liker vi ofte de samme programmene på tv, og de samme filmene:)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #11 Skrevet 2. august 2007 sex?? hehe jeg aner ikke jeg, har vel i grunn ingen felles hobbyer, mine hobbyer er veldig jentete og hans veldig guttete men vi koser oss sammen fordet. Er glad i å se på film sammen da, og så ser vi på friends hver kveld hehehe
meg & to små vampyrer Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Vi liker begge samme type reiser, å lese, musikk, gå på kino. Vi liker mye av det samme, men ikke alt.
hit og dit Skrevet 2. august 2007 #14 Skrevet 2. august 2007 Me har bikkje sammen og går mykje tur sammen med den og går i parken og trener sammen med han. Ellers så gjer me hagearbeid sammen, eller han arbeider og eg putler så smått med mitt =). Me liker og å reise på hytteturer og ferier, men det har me sjelden tid til. Kino eller film heime i sofakroken er og kos, men me har veldig ulik filmsmak så det skjer kun når me finner ein film begge vil sjå. Når me blir "store" og får oss eget småbruk så skal me ha frukthage, to okser, to griser, ein shetlandsponni og fleire bikkjer, så då rekner eg med at ukeplanen våras er fylt opp med ting å gjere sammen.
Korse76♥ Skrevet 2. august 2007 #15 Skrevet 2. august 2007 Rare dyr og biler... Han kjører litt på bane osv.. Vi spiller også playstation begge to.
lenej :o) Skrevet 2. august 2007 #16 Skrevet 2. august 2007 hmm.. sitter å trykker på hver vår pc - skikkelig felles hobby!! ellers så har vi en del til felles da, spes innen musikk og filmer og tv-program. også bruker vi å ligge på sofan mye å slappe av når vi kan, å prate. sover gjør vi mye. er ute i garasjen å tuller med ting.. alt som har motor, og er skrudd sammen er jo stort da... ellers er vi flittige å kjøre tur. drar mye på besøk til familie og venner. også bruker vi å trille tur ilag. har jo en baby felles, så
Gjest irismor Skrevet 2. august 2007 #17 Skrevet 2. august 2007 Vi går på småviltjakt sammen og vi driver med pistolskyting sammen. Vi er et farlig par *smiler*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå