Milla-baby Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hei Vi kjøpte et lammeskinn for ca.1 mnd siden.( korthåret,"selvrensende" babyskinn) Og det stinker noe grusomt! Det skal jo helst ikke vaskes bare luftes godt, men nå har jeg luftet det i 2 uker ca.og det blir bare ikke noe bedre.... kan jo ikke ligge babyen på det stinkende skinnet! noen som har gode tips?
Gjest Ut på tur Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Lukter det våt sau? Da er det nok mest sannsynlig lanolinen i skinnet som lukter. Men om du synes det er for ille må du jo gå tilbake med det. Kan jo være noe galt. Det skal jo uansett ikke stinke... Lukte litt sau når du stikker nesa ned i det vil jeg si er alt
Kanutte og prinsen Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Skjønner hva du mener!! Kjøpte saueskinn for ca 1 mnd siden, og det stinket også noe forferdelig. Har luftet det godt og latt det ligge fremme nå 1 mnd, og lukta har forsvunnet her i alle fall. Kjenner selvfølgelig en svak lukt av ett eller annet når jeg stikker nesa helt ned i det, men det tror jeg man alltid vil i ekte skinn. Ville gitt det litt lengre tid jeg og hatt det fremme på en god og luftig plass. Dersom det ikke bedrer seg på enda en uke eller to kan du vel reklamere på det og kjøpe en annen type...
Milla-baby Skrevet 2. august 2007 Forfatter #4 Skrevet 2. august 2007 Vet ikke hva det lukter egentlig, men det lukter såpass at når det henger på soverummet feks.så lukter det i hele soverummet. Men jeg får vel bare prøve å ha det ute til lufting noen uker til ja.... om ikke det hjelper får jeg vel bare levere det tilbake. For med den lukten er det ikke brukenes....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå