Gå til innhold

Beredt- for Magnus

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei hei!

Lenge siden sist! Hvordan går det med deg og lille Magnus? :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Så morro å høre fra deg!!! Alt bra her, er 50 % sykemeldt med asmabronkitt da....

Du da???? Nærmer seg med stormskritt????

Er du flyttet hjem?

Skrevet

Det nærmer seg nå ja! 8 uker igjen.. wææ ;)

Vi har ikke flyttet enda.. Boligmarkedet har vært ganske labert de siste ukene pga ferie, så vi har ikke funnet noe vi vil ha enda.. Men det dukker forhåpentligvis opp noe snart!

Vokser Magnus seg stor og sterk? Her er det fullt liv hele dagen :) Søskenbarnet mitt ble forresten pappa i går.. De hadde egentlig termin 2 dager etter deg, så de to små knøtta er født 12 uker for tidlig. En liten jente på 1050 gram og 37 cm, og en liten gutt på 1025 gram og 35 cm.. Utrolig små, men de er forhåpentligvis sterke!

Skrevet

8 uker, jøye meg:) Spennende!!!!

Kan tenke meg du gleder deg!!!!

Så dere blir boende i oslo da på ubestemt tid??? Da må jeg komme på besøk:) Jeg kommer vuggende på besøk:) Hehehe.

Så gøy med to!!! Synd de måtte ut så tidlig, men det er vanlig har jeg hørt.... Det går nok fint det ja:)

Magnus vokser, syntes ikke jeg er så stor enda men det kommer vel:) Har min første dag med selebukse i dag, hahahahah!!!

har fått et deisigt myggstikk på hånden, den er kjempehoven... Vanskelig å skrive på pcen da....

Du da, er du sykemeldt nå???

Skrevet

Jeg er sykemeldt ja.. Men nå tar samboeren et par dager ferie,så da har jeg litt selskap :)

Vet ikke hvor lenge vi blir boende.. Mamma og pappa har hus (eller,hytte da) som vi kan bo i til vi finner noe annet, men vi vet ikke enda om vi kommer til å benytte oss av det. Kunne tenkt meg å være på plass før fødsel, men vi stresser ikke.. :)

Ikke så stor mage her heller, men merker at han trenger mer og mer plass.. Favorittplassen nå er visst heeeelt øverst ved ribbeina på høyre side.. Ribbeina mine får virkelig gjennomgå :) Meeen, heller masse spark og herjing enn å gå rundt å være bekymret pga lite liv :)

Ingrid skal jo bli tante også :) Masse småtasser rundt omkring etterhvert :)

Skrevet

ja, tipper odd egil blir pappa januar 08, Ingrid håpet på desember:) Da blir det julebaby - hehe!

Ja, kjedelig å være hjemme alene, Magne jobber jo vakter så han er hjemme noen av formiddagene før jeg går. Jobber 12-16 jeg nå. Deilig det ja, sover leeenge om morgenen:)

Har kjøpt hvit sengehimmel og sprinkelbeskytter i går på babyshop. Sinnsyke priser!!! Herlighet... Men det blir nå bare en gang, nestemann "arver" jo alt heheheh!

Ja, greit å ha mulighet da, skjønner det er godt å være på plass før fødsel. Men har ikke du fødeplass i oslo da??

Skrevet

Jeg har fødeplass i Oslo ja.. Ullevål.. Men i Haugesund er det jo ikke sånn søke-opplegg,så slipper nok til på sykehuset der om jeg banker på :)

Er også på leting etter sengehimmel,men har ikke funnet en jeg liker.. Så nå er det rett før jeg ber mamma dra frem symaskinen :) Kan ikke være så vanskelig å lage en selv :) Hva måtte du gi for den på babyshop?

Nettopp kommet hjem igjen nå.. Vært ute å spist middag sammen med svigers. De har 40 års bryllupsdag i dag! :) Stappmett,så vi rikker oss nok ikke langt i kveld :)

Skrevet

Jeg forsøkte å sy den selv, men ble dårlig resultat, hehehe.

Den kostet 649... Dyr, men ble perfekt (slik jeg hadde tenkt den). De solgte også sprinkelbeskytter til kr 499 i likt stoff, så da er det komplett. Skal vel ha en til med tid og stunder og da bruker vi det jo til den også....

Koselig å gå ut og spise, jeg elsker big horn jeg, kan spise pepperstek ei uke i strekk om det er mulig:)

Skrevet

dytter denne i tilfelle du er innom i dag:)

Skrevet

Tror ikke jeg klarer å sy selv (hååååpløs med symaskin),men kanskje mamma kan få det til :) Finner liksom ikke akkurat den jeg vil ha i butikken..

Herlig å våkne til sol i dag :) Værmeldingene sier jo at det skal bli supert vær i helga,så krysser fingrene! Har jo ikke hatt "skikkelig" sol siden jeg var i Haugesund i begynnelsen av juni jo..

Har dere kjøpt seng til Magnus, eller venter dere til han ikke skal bruke vugga lenger? Vi har ikke kjøpt enda,men vet hvilken vi skal ha :) Lyst på vugge jeg også, ser så koslig ut :) Mamma fant en fin når de var på ferie så de kjøper kanskje den og "låner" den ut til fremtidige barnebarn :)

Skrevet

Hehe, ja, vugge er så kos.... Det er min gamle vi har, så den lånes ut den også. Nå er det jo lenge til brynjar sikkert får, men kanskje de heller ønsker å bruke hennes...

Nei, symaskin er ikke bare bare, min gardin ble ikke bra ihvertfall...

Har ikke kjøpt seng enda, venter litt med det. Har ryddet plass til den da:)

Regner med at han sover hos oss første 4-5 mnd, så får han vel flytte inn til seg selv.

Deilig med sol ja, herlig!!!! Trenger det, har vært mye dårlig denne sommeren. Endelig helg nå!! Skal vaske leiligheten jeg da... Og i morgen reiser vi til hurdalsjøen ved eidsvoll og slapper av og griller. Magne har jobbehelg så da ser jeg han ikke i kveld eller hele søndagen:( men men, av og til deilig og være litt alene, skal lese siste utgave av gravid og ei bok jeg har kjøpt:)

Du da?? Planer for helgen??

Skrevet

Vi har ikke lagt de store planene enda :) Vi har fri begge to frem til tirsdag,så får endelig sett litt til hverandre (han har reist mye med jobben i det siste)..

Var nettopp på Tveita å tok helgehandelen, så vi slipper iallefall matbutikker på noen dager :) Fant deeen søte sparkebuksa på Cubus (har gått å kikka litt på den tidligere også), så måtte bare kjøpe ;) Kosta den nette sum av 20 kr ;) Ellers så fikk BabyBest kvitta seg med noen hvite bodyer :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...