Gå til innhold

Hvordan få nye venner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei !

Vi var en gang 5 veninner som hang sammen som erteris - vi er fortsatt bestiser , men nå er jeg den eneste som bor igjen her (en i östen, en i midt norge, en 2 timer fra meg med bil og en i sverige)

Föler meg litt vennelös :o( Har flere bekjente, men ingen som jeg kan besöke uten å melde ifra eller sitte å ta en kaffe med på kvelden.

Noen forslag til hvor og hvordan man skal skaffe seg nye venner når man har pasert 35 år ?

PS Har litt sosial omgang med en av mödrene i bhg til datteren min, men de har 4 barn så er ganske travelt opptatt med det !

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du bor jo på andre siden oslo for meg. Så vi kan jo møtes der en dag å ta en kaffe=)????

Skrevet

Har du noen interesser eller hobbyer? Kanskje det kan være en idé å melde seg på noen kurs eller noe, slik at du kan komme i kontakt med andre som har samme interesser som deg ?!?

Så går det jo an å skrive en slags "kontaktannonse" i ett blad eller noe, der man søker etter venninner som bor i nærheten av deg.. kanskje treffer du andre i samme situasjon, og som det utvikler seg gode vennskap ut av.

Skrevet

Det hadde värt hyggelig. Sender deg en PM litt senere idag for nå ser jeg at jeg må kaste meg rundt å hente dattern i bhg (har beg på ny avdeling så vil ikke la henne väre der for lenge enda för hun er helt trygg m de nye voksne og barna )

Skrevet

Den er grei vettu=)

Skrevet

Jeg bor på "riktige siden" av Oslo da... :) Er over 35 også. (Huff). Bor rett ved Bærums-grensa jeg.... :)

Skrevet

Kan vi ikke møtes alle tre inne i oslo en dag/kveld da???

Skrevet

Det hadde vært kjempekoselig det! Nå er ikke jeg sånn "supertøff", og synes det er litt skummelt å møte nye folk..... he, he. Men jeg har vært med på mange treff etterhvert, så det skal nok gå greit. Forslag hvor?

Skrevet

Det beror vel på om det skal være på dagtid eller kveldstid(altså med eller uten unger) Hard Rock liker jeg veldigt godt i hvert fall. Og god mat/dessert der *Smask*

Synes og det er litt vanskelig. Men hvis man ikke er så mange er det lettere å få kontakt=) Send meg en pm du og=) Så kan vi bestemme mer når jeg har hørt fra HI

Skrevet

Meg eller nussepus???

Skrevet

Dotten !

Jeg bor i Bärum jo kanskje vi kan treffes på cc vest eller noe en dag :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...