Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Hei ! Vi var en gang 5 veninner som hang sammen som erteris - vi er fortsatt bestiser , men nå er jeg den eneste som bor igjen her (en i östen, en i midt norge, en 2 timer fra meg med bil og en i sverige) Föler meg litt vennelös ( Har flere bekjente, men ingen som jeg kan besöke uten å melde ifra eller sitte å ta en kaffe med på kvelden. Noen forslag til hvor og hvordan man skal skaffe seg nye venner når man har pasert 35 år ? PS Har litt sosial omgang med en av mödrene i bhg til datteren min, men de har 4 barn så er ganske travelt opptatt med det !
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Du bor jo på andre siden oslo for meg. Så vi kan jo møtes der en dag å ta en kaffe=)????
Stor_smil Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Har du noen interesser eller hobbyer? Kanskje det kan være en idé å melde seg på noen kurs eller noe, slik at du kan komme i kontakt med andre som har samme interesser som deg ?!? Så går det jo an å skrive en slags "kontaktannonse" i ett blad eller noe, der man søker etter venninner som bor i nærheten av deg.. kanskje treffer du andre i samme situasjon, og som det utvikler seg gode vennskap ut av.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Det hadde värt hyggelig. Sender deg en PM litt senere idag for nå ser jeg at jeg må kaste meg rundt å hente dattern i bhg (har beg på ny avdeling så vil ikke la henne väre der for lenge enda för hun er helt trygg m de nye voksne og barna )
Dotten Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 Jeg bor på "riktige siden" av Oslo da... Er over 35 også. (Huff). Bor rett ved Bærums-grensa jeg....
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 #7 Skrevet 2. august 2007 Kan vi ikke møtes alle tre inne i oslo en dag/kveld da???
Dotten Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 Det hadde vært kjempekoselig det! Nå er ikke jeg sånn "supertøff", og synes det er litt skummelt å møte nye folk..... he, he. Men jeg har vært med på mange treff etterhvert, så det skal nok gå greit. Forslag hvor?
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 #9 Skrevet 2. august 2007 Det beror vel på om det skal være på dagtid eller kveldstid(altså med eller uten unger) Hard Rock liker jeg veldigt godt i hvert fall. Og god mat/dessert der *Smask* Synes og det er litt vanskelig. Men hvis man ikke er så mange er det lettere å få kontakt=) Send meg en pm du og=) Så kan vi bestemme mer når jeg har hørt fra HI
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 2. august 2007 #12 Skrevet 2. august 2007 Meg eller nussepus???
Gjest Skrevet 3. august 2007 #13 Skrevet 3. august 2007 Dotten ! Jeg bor i Bärum jo kanskje vi kan treffes på cc vest eller noe en dag )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå