Sunniva- og Majamamma Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Jeg har tidligere pleid å dele feiringen inn i tre økter, med en for vennene hennes (bhg-unger, barselgruppeunger), en for venners barn (unger hun ikke treffer så ofte, noen litt eldre eller yngre enn henne) og ei økt for voksne (familie, faddere o.l Dette synes jeg har blitt litt upraktisk, hele helga går jo til unger, kaker, oppvask o.l. I tillegg har jo de fleste ungene søsken som blir med, og det blir jo en haug med folk totalt. Dessuten synes jeg det blir for mange dager med kaker og fest på rad, har liksom lyst til å holde det innenfor et døgn...Må legge til at vi er svært sosiale og har stor vennekrets, og trives med å ha folk på besøk - det er ikke der det ligger. Derfor lurer jeg nå på å kutte ned til to økter, dvs ha alle ungene samtidig på formiddagen og voksne på kvelden. Da blir det 12 unger (pluss evt søsken). Lurer på om dette kan bli for mye for jenta vår??? For kaotisk og stressende, liksom? Vi har god plass ute og inne, og jeg tenker å dekke på til de 12 inviterte under tak på verandaen - så får foreldre og søsken ha selvbetjening av kaker og kaffe og sette seg litt rundt omkring...? De fleste kjenner hverandre fra før, og har møttes hos oss ved tidligere anledninger... Hva tror dere om dette? Er det "frekt" å ikke dekke opp til søsknene også, tenker da på de som er litt eldre og som kan finne på å bli med? Hvordan gjør dere andre dette????
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå