Gå til innhold

Alle som roper på Sjaman!! se her!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat.... Og hvis det var "Sjaman ligger i koma" så hadde vi kanskje ikke spøkt på samme måte... :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går det an at det har vært narkotika i maten jeg spiste for det føles slik...mannen kjøpe en ferdig baguett til meg fra coopen?

Gjest Ultemecia&Mikrovampyren
Skrevet

Maten kan ha vært daarlig. Hva inneholdt den ?

Skrevet

Jepp, majonesen der inneholder noen skumle greier.

Kan du ikke være sá vennlig å fortelle de her inne at du og jeg ofte treffes for å ta oss en blås? Sånn rett utenfor coopen før vi spiser baguetten?

Skrevet

Ville heller tippet at du er blitt matforgiftet.

Skrevet

Jepp. Har hørt man pleier å drysse i litt hvitt pulver bare for morro :)

Skrevet

Det er ekstraservice på coopen nå. Dem putter i div. dem finner under disken. Gammle aviser, en binders, hmmm en klomp med "hvaernådette"? osv osv. Setter en god spiss på maten!

Skrevet

Jeg føler meg slik jeg gjorde da en ex lurte i meg noe for noen år siden...

skikkelig full....det er de verste jeg har vært med på

Skrevet

Og det kan jo alle vite ut fra svaret ditt. Fint sjaman kjenner deg og forstår din humor da!

Ok, helt greit for meg :) Du må bare holde på du!!! :)

Og om jeg kaller meg selv kjerring, betyr det ikke at jeg egentlig er det. He, he, he.

Skrevet

sjamanmannen sier han drysset noe krydder fra NL på...noe som vi tok med oss da vi flyttet...men ok...jeg kan vel ikke kjøre bil slik jeg er nå?

Skrevet

Joda, det går greitt det - det er buss og tungtransport man ikke kan kjøre. Spør mannen om det var en sånn rød trekant på "urte"posen......

Men snøscooter går greitt.

Husker du alle de gangene vi har jagd rein på snøscooter etter en blås... sukk ... det var tider det.....

Skrevet

Sikker på at det ikke er en allergisk reaksjon da? Jeg ble noe liknende sånn rett før jeg fikk allergisjokk og ble hentet av ambulanse...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...