Gjest Skrevet 2. august 2007 #26 Skrevet 2. august 2007 Akkurat.... Og hvis det var "Sjaman ligger i koma" så hadde vi kanskje ikke spøkt på samme måte...
Gjest Skrevet 2. august 2007 #27 Skrevet 2. august 2007 Går det an at det har vært narkotika i maten jeg spiste for det føles slik...mannen kjøpe en ferdig baguett til meg fra coopen?
Gjest Ultemecia&Mikrovampyren Skrevet 2. august 2007 #28 Skrevet 2. august 2007 Maten kan ha vært daarlig. Hva inneholdt den ?
Miss Foster Skrevet 2. august 2007 #29 Skrevet 2. august 2007 Jepp, majonesen der inneholder noen skumle greier. Kan du ikke være sá vennlig å fortelle de her inne at du og jeg ofte treffes for å ta oss en blås? Sånn rett utenfor coopen før vi spiser baguetten?
nicknavn Skrevet 2. august 2007 #30 Skrevet 2. august 2007 Ville heller tippet at du er blitt matforgiftet.
Dotten Skrevet 2. august 2007 #31 Skrevet 2. august 2007 Jepp. Har hørt man pleier å drysse i litt hvitt pulver bare for morro
(¯`·._.·Minna Carita·._.·´¯)™ Skrevet 2. august 2007 #32 Skrevet 2. august 2007 Det er ekstraservice på coopen nå. Dem putter i div. dem finner under disken. Gammle aviser, en binders, hmmm en klomp med "hvaernådette"? osv osv. Setter en god spiss på maten!
Gjest Skrevet 2. august 2007 #33 Skrevet 2. august 2007 Jeg føler meg slik jeg gjorde da en ex lurte i meg noe for noen år siden... skikkelig full....det er de verste jeg har vært med på
Dotten Skrevet 2. august 2007 #34 Skrevet 2. august 2007 Og det kan jo alle vite ut fra svaret ditt. Fint sjaman kjenner deg og forstår din humor da! Ok, helt greit for meg Du må bare holde på du!!! Og om jeg kaller meg selv kjerring, betyr det ikke at jeg egentlig er det. He, he, he.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #36 Skrevet 2. august 2007 sjamanmannen sier han drysset noe krydder fra NL på...noe som vi tok med oss da vi flyttet...men ok...jeg kan vel ikke kjøre bil slik jeg er nå?
Miss Foster Skrevet 2. august 2007 #37 Skrevet 2. august 2007 Joda, det går greitt det - det er buss og tungtransport man ikke kan kjøre. Spør mannen om det var en sånn rød trekant på "urte"posen...... Men snøscooter går greitt. Husker du alle de gangene vi har jagd rein på snøscooter etter en blås... sukk ... det var tider det.....
♥2 små gull♥ Skrevet 2. august 2007 #38 Skrevet 2. august 2007 Sikker på at det ikke er en allergisk reaksjon da? Jeg ble noe liknende sånn rett før jeg fikk allergisjokk og ble hentet av ambulanse...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå