081013 Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 er det vanlig å få urinveisinfeksjon i starten av svangerskapet. vet ennå ikke om jeg er gravid(flere tester med svak farge på streken) og jeg flyr på do i ett sett. har store problemer med å samle opp nok i blæren til en grav.test for det svir så mye.
Gjest Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 er ikke helt sikker men du burde ikke gå lenge med det..det kan føre til nyrebekkenbetennelse...spring til legen du.. og jeg vet,det er jææææævli vondt..
081013 Skrevet 2. august 2007 Forfatter #3 Skrevet 2. august 2007 det er nok ikke nyrebekkenbetennelse ennå...har hatt det så utrolig mange ganger(7 kurer på et halvt år) så det kjenner jeg igjen.. men vondt dette her også.... det som holder meg oppe nå er spenningen på neste test om jeg faktisk er gravid med en sterk strek, eller om jeg fremdeles får svake streker på testene(må jo innrømme at jeg har tatt 4 tester som alle viste svak strek;) blir litt testoman nå for tiden
Gjest Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 en strek er en strek kommer det en strek er det nok en liten luring i magen din;)
081013 Skrevet 2. august 2007 Forfatter #5 Skrevet 2. august 2007 har litt vanskelig for å "tro " på testen, så får vente noen timer før jeg skrider til verket igjen. hva ville vel være bedre enn å stå med en positiv test i hånden når min kjære samboer kommer hjem fra jobb:)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #6 Skrevet 2. august 2007 ikke sant vil tørre å si gratulerer jeg da.. en strek er en strek
081013 Skrevet 2. august 2007 Forfatter #7 Skrevet 2. august 2007 ;)dette blir gjerne en helt topp dag, men fallhøyden kan jo bli stor... men får fokusere på det positive
Gjest Skrevet 2. august 2007 #8 Skrevet 2. august 2007 ikke tenk på det..du er gravid nyt det og lykkke til å si det tilsambo
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå