Gjest Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Rygget på inngangspartiet eller iallefall en søppelbøtte e.l som stod ved siden av det, utenfor legekontoret i dag. Alt gikk bra med meg og babyen. Men den nye stasjonsvognen vår har fått 4 ekle riper i lakken. Er meget lei meg no. Nye bilen vår, også blir det sikkert dyrt å reparere! Snufs
Morelli *fødte 06.08.08* Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Uff så kjedelig da. Hvis det ikke er lenge til fødsel heller, skjønner jeg det kan bli litt stress. Siden det var din skyld, går det vel ikke på forsikringa? Eller det gjør vel kanskje det?? Håper det ordner seg vaffal.. Så lenge du og babyen har det fint, er vel det viktigst:-) Ingen ting kunne erstattet barnet som vokser inni deg;) Hilsen meg som har lyst å bli mamma snart;)
Gjest Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Åh tusen takk for oppmuntrende ord. Det var helt og holdent min skyld. Var stressa (hadde jo selvsagt ventet lenge på å komme inn til legen), sulten og trøtt. Ikke en bra kombinasjon. Ville bare hjem og sitte i solen. Endte opp på senga med litt snørr og tårer. Men nå er humøret litt bedre. Sambo kom hjem og trøstet litt ... Sambo skal sjekke hva det koster, han mente det bare var en plastikkdel. Lønner seg sjeldent å ta slikt småtterier på forsikring Mister bonus og må beale egenandel ... ble bare opprørt siden bilen er helt ny. Ingen ble takk og pris skadet.
Stor_smil Skrevet 2. august 2007 #4 Skrevet 2. august 2007 Huff, det er sånn som skjer. Men vær glad for at var en bossbøtte og ikke ett menneske, for ikke å snakke om at det kun var bilen som tok skade og ikke du eller babyen. Kjipt uansett.. men flott at du har en samboer som trøster deg Rygget rett i en annen bil når jeg skulle lukeparkere (rett etter mini var født).. var så stresset over tanken på å luekparkere (noe jeg helst unngår) at jeg rygget rett i bilen.. med MASSE tilskuere, siden det var midt på dagen i sentrum. Heldigvis kom det verken skader på vår bil eller den andre sin...
Gjest Skrevet 2. august 2007 #5 Skrevet 2. august 2007 Ja det var jo det som var skrekken først. Tenk om det hadde vært ett lite barn, en gammel dame eller en hund. Forferdelig følelse å sitte der og ikke vite. Vi er nok ikke de første eller de siste som rygger på noe. hehe Ja heldigvis gikk det såpass bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå