Kufiolilla Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Er uke 33+2, og det er fortsatt ikke ubehagelig. Barnet snurrer, styrer og ordner inni der, men jeg synes det er deilig massasje, også om natten, det virker beroligende og søvndyssende på meg... Tror ikke jeg har noen spesielt rolig eller svak unge heller, har kjent bevegelse siden uke 12-13, og jordmor mener han er sterk og aktiv... Så det er nok jeg som er litt rar? Kort og liten i overkroppen er jeg jo også, men virker som magen går utover i stedet for innunder ribbena. Magen er ganske diger. Kanskje det er derfor jeg ikke føler ubehag? Eller er jeg ikke langt nok på vei enda? ;o)
L-O-V-E&prinsen+spireimagen:) Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 jeg syns det til tider er ganske ubehagelig... spesielt når jeg ligger på siden og han sparker ut mot hoftene... ellers syns jeg det er ganske vondt når han ligger å sparker i bekkenet, eller ligger langt ned med hodet liksom... er i uke 32 jeg da... =)
Akershus36 Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Eg er no 4 dagar etter termin, og eg har ikkje hatt problem med at bevegelsane gjer vondt! Han pressar av og til litt opp mot ribbeina, men det er baken og det er som regel roleg pressing, ikkje plutselege spark. Eg har framleis ikkje problem med å sova på natta når han bevegar seg, tankar og temperatur er mykje større problem So det er ikkje nødvendig at det vert ubehageleg i det heile!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå