*jaja* Skrevet 2. august 2007 #1 Skrevet 2. august 2007 Tror jeg må handle inn litt nytt. Hva har dere til barna??
joplaya Skrevet 2. august 2007 #2 Skrevet 2. august 2007 Fisher price bondegård masse dukker med kopper å kar osv. tegnebrett byggeklosser masse bøker ute leker store lego sånn mini synt ting.. leke mobiler som spiller musikk mest pop er dukkene..hun gir dem mat og kler dem..er snart 15 mnd:)
Ella i farta Skrevet 2. august 2007 #3 Skrevet 2. august 2007 Vi er litt nøye på å gi ting som han kan bruke til mye og ha glede av lenge. Han har; Puslespill (7-8 stk), mange duplo klosser, noen sånne plastdyr, brio togbane, noen trebiler, baller, bøker, en gåvogn i tre, en stor ikea frosk til basing og ballanse. han har også plastelina (som han ikke skjønner helt meningen med enda) og tegnesaker. Tenker litt mer kvalitet enn kvanitet egentlig..heller færre ordentlige ting enn mye pjus. Er lite glad i fisher price og sånne ting egentlig. Nå fyller han 2 i august og da får han bla: en bilbane i tre, som bilene går nedover en bakke fra www.sprell.no Enda flere puslespill (det elsker han virkelig og får trent seg med) En bondegård fra www.alveslottet.no (som dyra hans kan bo i, han leker med den hver dag) Kjøkkenlek og dukker er også ting som ofte er populært, men som sønnen min bryr seg lite om. Han bryr seg mest om; baller, dyra sine og duplo. Det leker han med hver dag og så det andre innimellom.
Mona2 Skrevet 3. august 2007 #4 Skrevet 3. august 2007 Gutten min leker med biler, biler og biler.... Også har han en sånn fin sparkesykkel han bruker ute. Ellers er det mye bøker, og litt puslespill...
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 3. august 2007 #5 Skrevet 3. august 2007 var og handlet litt nytt til rommet han for noen dager siden. Kjøpte da en liten rutsjebane, hylle medsmå kasser og barnebord og stoler. Han elsker det:) I hylla har vi bl.a lagt fargeblyanter og ark. Disse henter han frem selv, og setter seg ved bordet, synes det er kjempe stas. Rutsjebanen falt også bra i smak, både til å rutsje på både sittende og liggende på magen. Ellerser den kjekk å kjøre biler ned. Han har aldri tilbrakt så mye tid på rommet sitt før, som nå. Alle typer biler og klosser er han også opptatt av. Spesielt duplo og treklosserm og puttekasse med klosser Han er 20 mnd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå